Zatímco všichni ostatní už bodovali, tak Williams v Bahrajnu vypadl s oběma vozy hned v první části kvalifikace. Stáj je kritizovaná za to, že vzala dva nezkušené jezdce, a nyní na to doplácí. Matadora Felipeho Massu letos nahradil Sergej Sirotkin, jenž do týmové kasy dokázal přinést více peněz.
Myslíš si, že by vám 15 let zkušeností Felipeho pomohlo s vývojem tohoto auta nebo ne?
Lance Stroll: To je velmi těžké říct. Nemyslím si to. Podle mě to právě teď není o jemných detailech, je to o celkovém obrázku.
Koncept?
LS: Jo, protože jsme zkoušeli příliš mnoho věcí.
Takže i ruce toho nejzkušenějšího pilota by stále bojovali o postup z Q1?
LS: Věřím tomu.
Ani Felipe by vám tedy k postupu z Q1 v Bahrajnu nepomohl?
LS: No, kdyby dokázal nalézt sekundu, pak jo.
Mohl Williams tak moc změnit koncept auta, že jste stále ještě nepřišli na to, jak ho nastavit a vyvážit - může se jednat o takové věci?
LS: Rád bych si to myslel. Doufám v to, protože pak by šlo jen o pár závodů, než bychom na to přišli. Kdybychom znali odpovědi, tak bychom je na vůz aplikovali a fungoval by. Momentálně se z toho snažíme vyškrábnout všechno.
V Austrálii jsme byli třináctí, v Bahrajnu mezi mnou a mým týmovým kolegou byla méně než desetina. Oba jsme při tom cítili, jako bychom v každé zatáčce byli na hraně. A horší je to, že jsme na hraně - pak to je mnohem snazší udělat chybu. Takže se to nabaluje. Máme obtížně ovladatelné auto, s kterým snadněji uděláte chybu, a zároveň nemáte pro chybu prostor.