Celá velká show je směřována k datu 1. června 2003, kdy bude oficiálně představen nový sedan XJ s celohliníkovou karosérií nejen jako studie, ale jako vůz, který si mohou zámožní zákazníci britské společnosti zakoupit do své garáže.
Heslo kampaně „Born to perform“ se dá přeložit ve více významech, ale nejbližší je asi „Zrozen k výkonu“ a odpovídá to i povaze kampaně a jejího poslání. Komplexní reklama bude probíhat nejen v televizi a rádiu, ale i v tisku po. Cílem je představit nový obraz vozů Jaguar. Ty nyní představují vozy nejmodernějších technologií, jež jsou na míle vzdálené zažitému obrazu tradičních a usedlých luxusních automobilů.
Změny doznala i skákající šelma ve znaku, která má nyní poněkud více svalové hmoty a ještě agresivnější siluetu.
Jaguar spustil novou reklamní kampaň
Automobilový výrobce sportovně luxusních vozů Jaguar, náležící do impéria automobilového gigantu Ford, zahájil novou reklamní kampaň, a kde jinde než v USA. Náramně dobře se tak společnosti hodí pozornost, kterou nyní poutá stáj F1.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball