Nejrychleji přezouval v Brazílii Williams, když Strolla v 28. kole přezul za 2,1 sekundy, v případě Massy byl o kolo dříve o 0,7 s pomalejší. Přesto si mechanici britské stáje odnášejí další cenné vítězství.
Druhá nejrychlejší zastávka byla k vidění u Ferrari, které Vettela v 28. kole odbavilo za 2,19 s, zastávka Räikkönen byla s časem 2,69 s celkově pátá.
Za Scuderií se seřadili Red Bull, jenž vyměnil Verstappenovi v 62. kole všechny čtyři pneumatiky za 2,35 s, a Force India, která Péreze v 35. kole zdržela 2,51 s.
Na pomalejších měkkých pneumatikách do závodu startovali pouze Ericsson, Gasly, Hamilton a Ricciardo - poslední dva totiž kvůli penalizacím za motory byli mimo své pozice a zvolili alternativní strategii měkká - super-měkká. Ostatní piloti velkou cenu začínali na super-měkké směsi, jež byla o 0,6 s na kolo rychlejší a poskytovala i lepší rozjezd.
Jak jsme psali včera v analýze sektorů, tak většina vsadila na výhodnější jednozastávkovou strategii, dvakrát se v boxech neplánovaně objevily oba Red Bully a Grosjean se Strollem.
Nejdelší stint odjel na super-měkké směsi Pérez - 35 kol, Wehrlein zvládl na měkkých pneumatikách neuvěřitelných 69 okruhů, tj. přes 97 % Velké ceny Brazílie vypsané na 71 kol.
Teploty dráhy v neděli vyšplhaly na Interlagosu až na 50 °C, nejvíce za celý víkend, přesto si většina vystačila s jednou zastávkou, k čemuž pomohl brzký výjezd safety-caru.
McLaren v Brazílii zůstává, v úterý a ve středu tam bude pro Pirelli testovat pneumatiky pro rok 2018. Všechny týmy si nové směsi pak budou moci vyzkoušet po posledním závodě sezóny v Abú Zabí.