Po výbuchu pneumatiky Kimiho Raikkonena při GP Evropy, problémech Renaultu v Monaku, ale i potíží u Ferrari a Sauberu, znovu byl kritizován zákaz výměny pneumatik během závodu.
Hlavním argumentem je výrazně vyšší riziko nehody a zranění v důsledku toho, že bude jezdec či tým riskovat raději problémy, než závod ztratit.
Michelin i Bridgestone se ale shodli na tom, že jejich prioritou je poskytovat stájím pouze bezpečné pneumatiky, za což i odpovídají.
Upozorňují však na to, že týmy musí respektovat jejich směrnice pro výběr a používání pneumatik.
Foto: Michelin / DPPI
Týmy musí postupovat podle směrnic
Nepřímo řečeno, výrobci pneumatik odmítají nést odpovědnost za případné zranění.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Princ Harry bude v Británii osamocený! Nesetká se s rodinou, přespávat bude na hotelu!
-
Karel III. slaví první rok na britském trůnu!
-
Madonna zůstává i v 65 letech tahákem pro své fanoušky!
-
Tajná oslava narozenin Jiřiny Bohdalové: Kdo přišel popřát slavné herečce?
-
PUTIN chrastí JADERNÝMI ZBRANĚMI Nařídil velké cvičení
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body
-
GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty