Po výbuchu pneumatiky Kimiho Raikkonena při GP Evropy, problémech Renaultu v Monaku, ale i potíží u Ferrari a Sauberu, znovu byl kritizován zákaz výměny pneumatik během závodu.
Hlavním argumentem je výrazně vyšší riziko nehody a zranění v důsledku toho, že bude jezdec či tým riskovat raději problémy, než závod ztratit.
Michelin i Bridgestone se ale shodli na tom, že jejich prioritou je poskytovat stájím pouze bezpečné pneumatiky, za což i odpovídají.
Upozorňují však na to, že týmy musí respektovat jejich směrnice pro výběr a používání pneumatik.
Foto: Michelin / DPPI
Týmy musí postupovat podle směrnic
Nepřímo řečeno, výrobci pneumatik odmítají nést odpovědnost za případné zranění.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball