Přestože šly v posledních dvou závodech výkony Williamsu vzhůru, nad týmem visí nejistota ohledně motorů. Dosavadní partnerství s BMW se s největší pravděpodobností bude měnit.
BMW nyní koketuje se Sauberem a svým vlastním týmem. Williams se oficiálně rozhlíží po jiných možnostech, ale těch je žalostně málo a zákaznické motory na vítězství nestačí.
Tým z Grove si ještě dobře pamatuje doby, kdy přišel o tovární Renaulty, které vystřídaly Briatoreho společností Mecachrome jen mírně vylepšované francouzské agregáty.
V médiích se však objevily informace o tom, že tím kdo by doplatil na odchod BMW od Williamsu, by nakonec mohl být tým BAR. Jejich dodavatelem a spolumajitelem je japonská Honda. A ta by mohla zásobovat právě Williams. Mohla by tak zároveň navázat na úspěšnou spolupráci z let 1983 až 1987 a navíc by si zajistila služby Jensona Buttona i nadále.
Dalším faktorem podporujícím tuto spekulaci je pak připravenost BAT prodat svůj díl v týmu a je otázka, zda by Honda chtěla převzít veškerou odpovědnost a finanční náklady. Své v tomto může sehrát i malá konkurenceschopnost letošního vozu, a také nedávná aféra kvůli porušení předpisů. Je to otázka cti a kreditu, a Japonci jen velice neradi akceptovali skutečnost, že BAR Honda byl uznán vinným.
Jistě, jde jen o spekulace, ale všichni dobře víme, že v F1 platí více než kde jinde, že na každém šprochu...
Foto: BAR Honda
Bude znovu vzkříšeno duo Williams – Honda?
Frank Williams nesmí ponechat nic náhodě a pokud nemá následovat Jordan, potřebuje jistotu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball