Testovací okruh Toyoty, plně vlastněný japonským výrobcem, bude letos v září s konečnou platností uzavřen a jeho majitelé mají jasný cíl, pořádat na něm v roce 2007 a v letech následujících Grand Prix Japonska.
Komplexní rekonstrukcí okruhu nebyl pověřen nikdo jiný, než největší odborník na okruhy pro Formuli 1 Hermann Tilke, stojící za novostavbou tratě Sepang, úpravě Hockenheimringu a mnoha návrhy a projekty různých asijských okruhů.
Stávající trať pod horou Fuji v blízkosti hlavního města Tokia si zachová základní tvar. Ale kromě hlavní rovinky bude změněna každá zatáčka. Ve výsledku bude okruh o 150 metrů delší a velký důraz je v návrhu kladen na bezpečnost nejen jezdců, ale i diváků a traťových komisařů. Velké záchytné zóny a poslední poznatky o nejlepším odvodnění tratě budou samozřejmostí. Projekt zahrnuje kompletně nové boxy, ubytování pro minimálně 500 zástupců tisku, nové řídící centrum, velkou hlavní tribunu a další tribunu v první zatáčce, která umožní divákům přehlédnout prakticky celou trať.
Pro lepší přístup areálu budou realizovány dvě nové přístupové komunikace, a také obslužné komunikace podél tratě budou rozšířeny. Rekonstrukce by měla být dokončena na jaře roku 2005.
Okruh Fuji adeptem závodů F1
Že to automobilka Toyota se svým útokem ve Formule 1 myslí opravdu vážně může ty nevěřící přesvědčit i to, že automobilový gigant neinvestuje pouze do svého samostatného týmu, ale i do jeho perfektního zázemí a jeho budoucnosti.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Tomáš Hertl za Česko na domácím MS? Je rozhodnuto!
-
Tomáš Hertl za Česko na domácím MS? Je rozhodnuto!
-
Tereza Kerndlová: Zdemolované auto a límec kolem krku! Co se stalo?
-
Agáta Hanychová přistřihla Dopitovi křídla! Všechno řídím já, dupla si
-
Tornádo, nebo ne? Meteorologové vysvětlili, co se vyskytlo na jihu Čech!
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body