Nejrychleji přezouval opět Williams, Ericsson na jedné sadě ujel 89 % závodu + strategie

Williams pracoval v boxech opět výborně, k bodům mu to ale nepomohlo | foto: Williams F1 Team

HUNGARORING - ZASTÁVKY V BOXECH A STRATEGIE; Jak si týmy vedly během Velké ceny Maďarska v boxech a s jakými pneumatikovými strategiemi ji odjely?

Nejlépe pracujícím týmem na Hungaroringu byl tradičně Williams, který přezul Strolla v 29. kole za 2,33 sekundy a Di Restu v 34. kole dokonce za 2,29 s. Pokud vám to nekoresponduje s jeho celkovým časem stráveným v boxové uličce, je to v pořádku. Pro Paula jedoucí v F1 svůj první závod po 4 letech byla výměna tak rychlá, že na zelené světlo reagoval s půlvteřinovým zpožděním.

Na druhou příčku se překvapivě dostalo Toro Rosso, jež zvládlo zastávku Sainze v 35. kole za 2,76 s a Kvjata v 40. kole za 2,44 s. Třetí místo patří  Mercedesu, který odbavil Hamiltona v 31. kole za 2,5 sekundy. V případě jeho týmového kolegy Bottase se protáhla na 3,2 s.

Pod tři sekundy se vlezlo už jen Ferrari, které Räikkönena v 33. kole drželo jen 2,65 sekundy, a Haas přezuvši Grosjeana za 2,96 s.

Osmnáct jezdců do závodu startovalo na super-měkkých pneumatikách, na měkkých začínali jen Kvjat a Di Resta. Většina jela jen na jednu zastávku, dvakrát do boxů zamířili pouze Ericsson s Wehrleinem.

Teplota dráhy sice přesahovala 50 °C, opotřebení a degradace však nebyly vysoké. Jednozastávkovým strategiím hodně pomohl úvodní výjezd safety-caru - 4 kola za ním se týmům pomohly rozhodnout.

Nejdelší stint na super-měkké směsi zvládl Palmer - 46 kol, na měkké vydržel Ericsson 62 kol, tj. 89 % velké ceny vypsané na 70 okruhů.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy