F1 uzavírá dohodu se Snapchatem. Liberty chce zaujmout mladou generaci

Niki Lauda a Lewis Hamilton po závodě v Číně | foto: Daimler AG

Formule 1 uzavřela dohodu s americkou sociální sítí Snapchat, která bude pokrývat vybrané závodní víkendy.

Snapchat si denně otevře více jak 160 miliónů uživatelů a dle statistik takřka 90% uživatelů této sociální sítě spadá do věkové skupiny 13-34 let (více jak 60% uživatelů pak patří do atraktivní skupiny 13-24 let), tedy skupiny, na kterou potřebuje Formule 1 cílit, aby si zajistila i budoucí generace fanoušků.

Dohoda v současné době vypadá tak, že Snapchat bude propagovat příspěvky ze závodních víkendů v sekci Our Stories a na zpravodajské platformě Discover. Konkrétně by se mělo jednat již o tento víkend v Británii a následně o závody v Singapuru, Japonsku, USA, Brazílii, Mexiku a Abú Zabí.

"Toto je první krok naší strategie zabývající se expanzí na sociální sítě," řekl šéf digitálního rozvoje F1 Frank Arthofer. "Již na začátku jsme avizovali, že chceme spolupracovat s velkými partnery, abychom skvělou show s názvem Formule 1, která je skvělým mixem technologií a individuálním talentu, dostali blíže k fanouškům. Snap tohle skvěle splňuje," pokračoval Arthofer.

"Potřebujeme přilákat nové fanoušky a chceme to dělat hlavně na sociálních sítích, kdy budeme nabízet zajímavý a zábavný obsah ze zákulisí. Snapchat je jednou z nejpopulárnějších platforem mezi generací mileniálů, tedy skupinu lidí, na kterou se snažíme mířit, jelikož oni reprezentují budoucnost našeho sportu," dodal Američan žijící v technologickém ráji, Kalifornii.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy