Podľa posledných prepočtov sa francúzske monoposty objavujú v prenosoch načastejšie.
V Austrálii, Malayzii a v Bahrajne mal Renault 33,27 percentný podiel na obrazovke, čo znamená, že počas jeden a pol hodinového preteku vidíme monopost Renault asi pol hodinu. Oproti minulému roku z tohto obdobia je to nárast až o 15,15 percenta.
Veľkej spokojnosti sa určite tešia šéfovia Toyoty, ktorých čas na obrazovke je 18,41 percenta a sú tak na druhom mieste vysielanosti. Tretím v poradí je Williams 14,32%, nasledovaný stajňou Ferrari s 11,58%. Talianský tím zaznamenal najväčší prepad najmä na úkor Renaultu a to takmer o 17%.
Ostatné tímy sa podľa štatistýk iba mihahú pred obrazovkou. Sauber disponuje s 3,82%, Red Bull 3,56%, BAR 3,20%, Minardi 2,81% a napokon prekvapivo najmenej zaujímavým je pre režisérov prenosov Jordan iba s 1,32%.
Foto: Renault F1 Team
Renault je na obrazovkách najčastejšie
Čím viac sa tímu darí, tým dlhšie je na obrazovke. Tento fakt je dôležitý najmä pre sponzorov.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Dara Rolins ve válce s fanoušky? Navrhla jim MÍR!
-
MS v hokeji začne v pátek! Jak vypadá český tým bez Pastrňáka?
-
Simona Postlerová (†59): Kolegové nechápou! O víkendu byla ještě plná života
-
Fialova vláda bude čelit dalšímu protestu! Odbory ho plánují ještě v květnu
-
Zemřel Miroslav Imrich (†71) z Tanga či Abraxasu: Našli ho na vlakové trati!
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body
-
GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty