Podľa posledných prepočtov sa francúzske monoposty objavujú v prenosoch načastejšie.
V Austrálii, Malayzii a v Bahrajne mal Renault 33,27 percentný podiel na obrazovke, čo znamená, že počas jeden a pol hodinového preteku vidíme monopost Renault asi pol hodinu. Oproti minulému roku z tohto obdobia je to nárast až o 15,15 percenta.
Veľkej spokojnosti sa určite tešia šéfovia Toyoty, ktorých čas na obrazovke je 18,41 percenta a sú tak na druhom mieste vysielanosti. Tretím v poradí je Williams 14,32%, nasledovaný stajňou Ferrari s 11,58%. Talianský tím zaznamenal najväčší prepad najmä na úkor Renaultu a to takmer o 17%.
Ostatné tímy sa podľa štatistýk iba mihahú pred obrazovkou. Sauber disponuje s 3,82%, Red Bull 3,56%, BAR 3,20%, Minardi 2,81% a napokon prekvapivo najmenej zaujímavým je pre režisérov prenosov Jordan iba s 1,32%.
Foto: Renault F1 Team
Renault je na obrazovkách najčastejšie
Čím viac sa tímu darí, tým dlhšie je na obrazovke. Tento fakt je dôležitý najmä pre sponzorov.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball