První defekt se objevil v polovině závodu. Michael Schumacher musel se svým Ferrari k mechanikům, aby mu poškozenou pneumatiku vyměnili. O dvě kola později však splaskla i levá přední.
Obě pneumatiky byly odeslány k inženýrům Bridgestone v Japonsku ihned po závodě a nyní jsou známy první výsledky vyšetřování.
Zadní pneumatika měla zřejmě výrobní vadu, která způsobila malou pevnost její kostry. To by se možná nepoznalo, nebýt několika kol za "Safety Carem" v úvodu závodu, kdy se v pneumatice snížil tlak, kterého už se nepodařilo znovu dosáhnout.
Levá přední pneumatika doplatila na náhlý pokles tlaku, což potrvrzuje původní domněnky o jejím poškození ostrým předmětem, pravděpodobně úlomkem z jiného vozu nebo ostrým kamenem.
Foto: Bridgestone
Bridgestone vyšetřuje příčiny defektů
Při Velké ceně Španělska praskly Michaelu Schumacherovi obě levé pneumatiky.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball