Nejrychlejší zastávku ze všech si v Baku vychutnal Vettel ve 12. kole závodu - trvala jen 2,62 vteřiny.
Velmi rychlý byl také Red Bull, který Ricciarda odbavil o kolo později za 2,64 sekundy. I když jim ta úvodní trvala o něco déle, tak to nakonec sympatický Australan dotáhl až k vítězství ve velké ceně.
Třetí a čtvrtá příčka patří Force Indii, která zvládla přezout Ocona v 12. kole za 2,68 s a Péreze, jenž však cíl nespatřil, za 2,71 s.
Podařené zastávky jsme pozorovali také u Haasu, který Magnussena v 12. kole zdržel jen 2,73 vteřiny, u Mercedesu přezouvajicího Bottase za 2,75 s a Hamiltona za 2,92 s, či McLaren Vandoornea za 2,77 s.
V přehledu uvádím pouze výměny pneumatik, k nimž došlo během závodu - nepočítám průjezd boxy během safety-car fáze či zastávky během přerušení červenými vlajkami (22. kolo).
Pouze tři jezdci si pro start závodu vybrali měkké pneumatiky, zbylých 17 startovalo na super-měkkých. Ačkoliv většina měla za cíl pouze jednu zastávku, kvůli turbulentnímu průběhu závodu s třemi výjezdy safety caru pochopitelně týmy sáhly ke změnám svých strategií.
Super-měkká směs byla výkonná a dostatečně trvanlivá, jak ukázali Alonso, Bottas, Ericsson, Hamilton, Magnussen, Ocon, Ricciardo, Sainz, Stroll, Vettel a Wehrlein, kteří na ní zvládli ujet 29 kol (59,9 % závodu).