PROHLÁŠENÍ týmů po chaotickém závodě v Baku

Daniel Ricciardo a Max Verstappen v Baku | foto: Red Bull Content Pool

Závod plný incidentů a akce. Jak hodnotí napínavou podívanou v ázerbajdžánském Baku jednotliví piloti a představitelé týmů? Vítězství si vyjel Ricciardo, na cílové čáře druhé místo uzmul Strollovi Bottas.

RED BULL

Daniel Ricciardo, 1. místo
Nemohu tomu vůbec uvěřit. Byl to šílený závod. Věděli jsme, že je tu šance na pódiu po restartu, potom jsme slyšeli o problémech Lewise a Seba. Musel jsem na neplánovanou zastávku v boxech na začátku a propadl se na sedmnácté místo. Jestli jsem si v tu chvíli myslel, že je možné vyhrát? Za žádných okolností, ale tohle je závod, který jsme tu očekávali loni. Safety car a chaos. Včera jsem říkal, že se musíme vyhnout potížím a to se dnes rozhodně vyplatilo. Prostě nemám slov. Během zpomalovacího kola jsem se chichotal jako školák.

Max Verstappen, nedokončil
Po tom, co vypadalo jako slibná startovní pozice, jsem byl velmi zklamán a nešťastný z toho, že mě zase jednou zradila technika. Po tomto akčním závodu jsme si byli jistí, že bychom získali při nejmenším pódiové umístění. Takže jsem opravdu velmi zklamaný z tohoto výsledku.

Christian Horner, šéf týmu
Tohle dokazuje, že v F1 se může stát cokoliv. Po první čtvrtině závodu jsme byli v depresi. Daniela trápily úlomky na trati. Max jel rychleji, ale potom odešel motor. Daniel potom ožil. Zlepšoval se, měl skvělý restart. Byli jsme trošku zklamáni, že došlo k červené vlajce, což zneutralizovalo závod, ale on měl skvělý restart, předjel oba Williamsy a využil šarvátek mezi Lewisem a Sebem. Zvládl to na jedničku. Jel těch dalších kol konzistentně, našel rytmus a dojel do cíle. Myslím, že já mezitím zestárl tak o deset let. Prošel jsem si všemi možnými emocemi, které vás mohou napadnout. Byli jsme strašně zklamaní, když odstoupil Max, ale vyhrát na tomto typu okruhu, co jsme si opravdu nepředstavovali.  Max bude netrpělivý, měl skvělou rychlost, stále se zlepšoval, ale došlo mu štěstí.  Daniel má čtvrté pódium a výhru, ale jsem si jistý, že toho se dočká i Max.

MERCEDES

Valtteri Bottas, 2. místo
Byl to šílený závod vzhledem k tomu, co všechno se stalo. Měl jsem na začátku ztrátu jednoho kola a musel jsem je předjet za safety caru, abych je znovu všechny dostihl. To jen dokazuje, že se nesmíte nikdy vzdávat, protože nevíte, co se přihodí.

Týmu se podařilo auto trochu za červených vlajek opravit. Byla to fakt legrace. Vzhledem k tomu, co se stalo na začátku, jde pro nás o dobrý výsledek. Při nájezdu do 2. zatáčky jsem byl na vnitřní straně, Kimi na vnější, a nebylo tam pro mě místo jet jinudy než přes obrubník. Auto samozřejmě nadskočí a nemohl jsem udržet stopu. Šlo o závodní incident.

Lewis Hamilton, 5. místo
Jsem v pohodě, jen se těším na to, až se dostanu domů. Byl to dobrý víkend a stále jsme dosáhli na body, což je klíčové. Vzhůru a dále!

Co lze říci k incidentu s Vettelem? Nebyl v tom žádný záměr. Vettel přiletěl zezadu a narazil do mě. Stejně jako u předchozím restartu jsem zpomalil na stejném místě, ale on zřejmě spal a vrazil do zadku mého auta, pro mě to ale nepředstavovalo velký problém. Najet si pak po bok a narazit do jiného auta, to podle mě nebyla chyba při řízení, ale nebezpečný manévr, a dostat za něj 10 sekund... Pokud chtěl dokázat, že je chlap, tak to měl udělat jinak, ve férovém souboji. Bylo to nebezpečné a mohlo to ohrozit i další piloty. Naštěstí jsme jeli pomalu, kdyby to bylo ve vysoké rychlosti, bylo by to mnohem horší. To, že nakonec zůstal čtvrtý, považuji za hanbu, Vettel se dnes shodil sám.

Představte si všechny ty malé děti, které se dívají na Formuli 1 a uvidí podobné chování pilota, čtyřnásobného mistra světa. O podobných věcech v souvislosti s F1 se hodně sleduje, jak se chováme a jak pilotujeme. A dnes si mohli udělat vlastní obrázek. Myslím, že tím bylo řečeno vše a víc k tomu není třeba nic dodávat.

Toto Wolff, šéf Mercedesu
Nevím přesně, co se stalo s Lewisovou opěrkou hlavy, ještě jsme to neprověřili, takže nevíme, jestli došlo k nějakému poškození nebo tato část nebyla řádně zafixována. Nevím, oč šlo a nikoho z toho rozhodně nebudu vinit.

Jsme tým, který vyhrál tři šampionáty, takže nikoho nechci osočovat. Spíš jsem zneklidněn tím, že jsme nezvládli závod, ale Danielovi Ricciardovi všechno skvěle vyšlo, totéž předvedl Valtteri, když z 19. místa postoupil až na druhé v cíli. Pro Lewise to nebyl nejlepší den, je mi ho velice líto. 

Incident mezi Lewisem a Sebastianem doprovázely obrovské emoce. Vettel má na situaci před restartem určitě svůj názor, jenom si neumím představit, že by šlo o úmyslné najetí do Hamiltonova vozu. FIA ho pokutovala deseti vteřinami, my se k tomuto rozhodnutí nebudeme dále vracet.

WILLIAMS

Lance Stroll, 3. místo
Prostě nemám slov. Nemohu uvěřit tomu, co se právě stalo. Bylo to hektické, plno nehod a my se vyhnuli problémům. Udržel jsem si chladnou hlavu, dotáhl to do konce a rychlost jsem měl dobrou. Valtteri mě dostal až na konci, to muselo být opravdu těsné, jeden z nejtěsnějších finišů vůbec. Před víkendem bych nevěřil, že tu budu stát. Neuvěřitelné, úžasné. Motorsport je vztah miluji i nenávidím zároveň. Měli jsme pár těžkých závodů, ale ty poslední dva byly tak úžasné a jsem prostě nadšen.

Bylo zklamání ztratit tak na konci druhé místo, ale opravdu jsem se snažil. Bylo to těžké, tým se mě snažil uklidnit, ale potom řekli, že jsou třeba zelené sektory. A v tu chvíli už odcházely pneumatiky, takže jsem tlačil, ale ne moc, aby se to nepokazilo. Je to ale sen, který se splnil, je to úžasný pocit.

Felipe Massa, nedokončil
Jsem tak zklamaný! Závod šel skvěle, předjížděl jsem a měl jsem dobrou rychlsot. Po restartu se auto začalo třást na rovinkách a neměl jsem ani rychlsot. Ostatní mě lehce předjížděli, nemohl jsem ani zatáčet kvůli těm vibracím. Měli jsme šanci mít oba vozy na pódiu a možná i vítězství. Ale chci moc pogratulovat Lancovi, jsem moc rád, že poprvé vystoupal na pódium v F1.

Paddy Lowe, technický ředitel
Kdo by dnes po startu čekal pódium? Je to úžasný výsledek pro Lance, který se stal nejmladším nováčkem v historii, kterému se to podařilo. Měl úžasný víkend. Bez chyby a vyhnul se potížím a incidentům. Jel čistě a měl dobrou rychlost, zvládl auto i pneumatiky. Na konci to byl dobrý souboj, byla škoda ztratit druhé místo. Klíčové bylo, že Valtteri měl DRS. To stálo Lance druhou příčku. Ale i tak jsme moc šťastní. Nicméně den nebyl zdaleka perfektní. Safety car a červená vlajka pro nás znamenala šanci na dvojnásobné pódium, protože jsme čekali následky incidentu Vettela a Hamiltona. Po červené vlajce jsme se cítili dobře. Ale Felipeho brzy postihl problém se zavěšením a z toho jsem moc smutný. Bez toho věřím, že mohl i vyhrát. A mohli jsme mít dvě auta na bedně. Felipe jel fantasticky a podporuje i Lance, takže je to škoda, že dnes nemohl slavit. Ale budeme na tom stavět a vrátíme se příště silnější.

FERRARI

Sebastian Vettel, 4. místo
Nic se nestalo, ne? Zkoušel brzdy, co byste čekali? Jsem si jistý, že to nebylo záměrně, to je jasné, ale nebyl to správný manévr. Pokud se trápím, trápí se i ti za mnou a to víc, takže nemyslím, že to bylo nutné. Poškodil jsem si vůz, on riskoval poškození. Udělal něco podobného v Číně během restartu před pár lety, myslím ale, že tak to není správně. Problém je, že jsem hned za ním, připravuji se na restart a za mnou i další vozy, takže pak mohlo dojít k řetězové reakci. Po incidentu jsme jeli vedle sebe, já zvedl ruce a ukázal mu, že nejsem spokojen. Nakonec jsme si zazávodili jako chlapi, nejsem s ním v radiovém spojení, ale myslím, že pokud jsem byl potrestán já, tak by měl penalizaci dostat i on.

Kimi Räikkönen, nedokončil
Dnes se stalo hodně věcí mimo naši kontrolu a bohužel jsme zaplatili velkou cenu. Po startu, druhá zatáčka a Bottas do mě narazil. Nevím, co dělal. Šel na brzdy moc brzy a uvědomil si to, chtěl to napravit, vjel tam moc rychle a narazil do mě. Kvůli nárazu zadní části auta do zdi bylo velmi poškozené. Jel jsem dál, ale měli jsme smůlu. Force Indie kolidovaly, úlomky mi pak zničily pneumatiku. Výsledkem byla zničená celá podlaha a zadní křídlo, takže jsme se rozhodli nepokračovat. Když se objevila červená vlajka, mysleli jsme, že to můžeme zase zkusit, mechanici odvedli úžasnou práci, ale moje auto nebylo perfektní a tak jsme to ukončili. Není to dobrý den, když dvakrát odstoupíte během závodu. Jsem zklamaný, protože bez toho všeho by bylo auto dobré. Nebylo nic, co bych mohl udělat víc, zkusili jsme maximum.

Maurizio Arrivabene, šéf týmu
Myslím, že každý jasně viděl, co se dnes stalo. Hned v úvodu incident s Kimim, kdy byl zatlačen do bariéry, potom Sebastian během restartu. Nechceme se hádat, ale myslím, že některá rozhodnutí nebyla jasná a nepřispěla našemu týmu. Bojovali jsme tvrdě a výsledek to neodráží. Auto bylo rychlé, to bylo vidět, tým ukázal sílu také díky výměně motoru Seba a při práci na Kimiho autě během závodu, kdy mohl zase vyjet i přes poškození. To je Ferrari! Chceme, aby za nás hovořili činy. Budeme pokračovat a připravíme se na další závody s ještě větším odhodláním než dříve.

FORCE INDIA

Esteban Ocon, 6. místo
Ztratili jsme hodně času kvůli kontaktu s mým kolegou a byl z toho defekt. Ještě jsem neviděl záznam. Po restartu je to ale vždycky těsné. V první zatáčce se tam tlačil a pak jsme jeli kolo na kolo a prostě se to stalo. Musím se podívat ještě na záznam. Pódium tu bylo možné, ale to víte, byla to tu obrovská mela. Kdybychom jeli bez chyb, tak bychom to dneska vyhráli. (smích) Navíc se přibližujeme Red Bullu a jsme velmi spokojený s naším vývojem.

Sergio Peréz, nedokončil
Je škoda, že jsem musel z takovéhoto závodu odstoupit, myslím si, že jsme byli v pozici, kdy jsme mohli celý závod vyhrát. Tým odváděl celý víkend skvělou práci a zasloužil by si tak více než takto pokažený závod. Nic jsem s tím nemohl dělat. Navíc ta nehoda pokazila závod nám oběma, takže jiné týmy získaly velký počet bodů. Musíme to nyní prodiskutovat, abychom tomu v budoucnu předcházeli. Jako piloti jsme součástí větší organizace a musíme vždy zajistit, abychom přivezli co nejlepší výsledek pro tým. Navíc pak v situaci jako dnes. Před naším incidentem jsme ale jeli skvěle a vše se dařilo. Měl jsem dobrý start a dokonce jsem pak bojoval o druhé místo, ale neměli jsme tolik štěstí po restartu. I po nehodě byl tým schopen dát vůz dohromady a byl jsem schopen pokračovat. Pak se mi ale poškodila sedačka a musel jsem nadobro odstoupit. Prostě to byl smolný víkend.

Rob Fernley, zástupce šéfa stáje
Byl to závod plný kdyby. Měli jsme dobrý start a mohli jsme dojet na pódiovém umístění, možná dokonce i s oběma vozy. Bohužel jsme o to přišli po restartu, který vedl k tomu, že se Esteban se Sergiem ťukli. Obě auta pak byla poškozená a Sergio nakonec nedojel. Esteban se dokázal skvěle vrátit 13 kol před koncem byl ještě na 3. pozici, ale Ferrari a Mercedes ukázaly,  že jsou rychlostně někde jinde a propadl se až na 6. místo. I tak ale získal slušné body. Je škoda, že jsme v takovémto dramatickém závodě nezískali pódium, ale to je motoristický sport. Nyní musíme ještě prodiskutovat určité otázky a do Rakouska přijedeme ještě silnější.

HAAS

Kevin Magnussen, 7. místo
Byl to bláznivý závod, se všemi výjezdy safety caru, červenou vlajkou - stalo se tolik věcí. Projel jsem vším bez problémů a měl dobře nastavené auto. Vůbec jsem se vypořádal dobře s celým víkendem - došlo jen k některým problémům s brzdami, ale nebyli jsme na této trati konkurenceschopní a její povaha nám nevyhovovala. Dojet do cíle na sedmém místě je docela dobré. V jednu chvíli jsem dokonce jel třetí a trochu mě to rozhodilo. Ale aspoň byla nějaká zábava. Bylo to skvělé odpoledne.

Romain Grosjean, 13. místo
Nepodal po závodě žádné prohlášení.

Günther Steiner, manažer týmu
Opravdu velice zábavný podnik - kompletně fantastická show. Pro nás je sedmé místo dobrým výsledkem - nejlepším v této sezóně. Velice nás těší, že se to Kevinovi podařilo. Romain měl těžkou pozici. Doufám, že v několika dalších závodech zapomeneme na naše problémy s brzdami a budou nám fungovat jako všem ostatním. Jako tým se musíme dostat na vrchol a to také uděláme. Potom můžeme pravidelně bodovat s oběma vozy, což je náš cíl. Pokud proběhne závod tak, jako dneska se vším, co se událo, tak chceme být připraveni posbírat drobečky. Pro Haas F1 to dnes nebyl vůbec špatný den.

TORO ROSSO

Carlos Sainz, 8. místo
Byl to šílený závod, doufám, že jste se doma pořádně bavili, jelikož se stalo snad úplně všechno. Z mojí strany to byl slušný závod, musel jsem sice de facto začít z posledního místa, jelikož jsem se málem srazil s týmovým kolegou, jelikož jsem chtěl předejít nějakému maléru. Nakonec je to tak cenný výsledek a další čtyři bodíky. Vypadalo to kriticky, ale nakonec vše dopadlo docela dobře.

Daniil Kvjat, nedokončil
Sledoval jsem závod s těžkým srdcem. Dělo se toho tolik a já tak moc chtěl být součástí. Jsem opravdu zklamaný, protože si myslím, že jsme mohli získat dost bodů. Ale auto bohužel nespolupracovalo a nechalo nás na holičkách. Až do závodu to bylo perfektní, snažil jsem se na maximum, ale bohužel tyhle věci nijak neovlivním a šlo to mimo moji kontrolu. Nemohl jsem udělat víc. Musím jen dál tvrdě pracovat a nenechat podobné věci, aby mě znejistěly. 

Franz Tost, šéf týmu
Nejprve bych chtěl pogratulovat Danielovi, fantastická výhra! Co se našeho závodu týče, Daniil startoval jedenáctý, Carlos kvůli penalizaci patnáctý. Brzy po startu Daniil zablokoval přední levé kolo a proto musel jet zeširoka a když se dostal zpět na trať, byla z toho pro Carlose nepříjemnost. Ten se roztočil a byl poslední. Daniil jel dál dvanáctý, bránil svoji pozici a potom musel odstoupit kvůli problému s elektronikou. Nevíme zatím přesný důvod. Je to škoda, protože mohl získat body. Carlos předvedl dobrý závod, dostal se zpět a předjel dost soupeřů. Po fázi s červenou vlajkou jsme mohli přezout na superměkké pneumatiky a po restartu předjel Alonsa a dojížděl Magnussena. Nakonec z toho bylo osmé místo. Výkon auta je celkem dobrý a bez startu z chvostu by nebyly ty problémy na startu. A Carlos mohl být sedmý. Věděli jsme, že Baku a Kanada nám jako okruhy moc nesedí, ale i tak jsme získali body. Bohužel jsme ale ztratili páté místo v tabulce konstruktérů ve prospěch Williamsu, ale musíme zabojovat a jsem si jist, že dříve nebo později si ji zase vybojujeme. Nyní do Rakouska, kde se co nejlépe připravíme, abychom měli oba vozy na bodech.

MCLAREN

Fernando Alonso, 9. místo

Na jednom z okruhů, který je pro nás nejméně vhodný, jsme začínali na 19. místě, nakonec jsme vyjeli první bodované umístění, to je neskutečné. Naprosté překvapení. Ale dosáhli jsme toho díky mnoha odstoupení a spoustě akce. Podařilo se nám držet se dále od bariér. 

Nicméně si myslím, že jsme dnes dokonce mohli bojovat o pódium - a dost možná i o vítězství. Během prvního výjezdu safety caru jsem byli za Danielem Ricciardem. Pak měl Lewis problémy s opěrkou hlavy a musel do boxů, Sebastian byl potrestán, Kimi nakrátko zůstal v garáži, obě Force Indie se navzájem srazily, takže jsme automaticky byli ve velice slušné pozici. 

Bohužel jsme nevyužili další příležitosti, protože jsme neměli během závodu dostatečnou rychlost a nebyli schopni své pozice udržet. Ale i tak máme první dva body v sezóně, které všemi deseti bereme.

Stoffel Vandoorne, 12. místo
Povedlo se mi slušně odstartovat - byla tam spousta chaosu, mnoho úlomků - musel jsem se vyhnout několika pomalejším vozům, zvláště v zatáčce 3, naštěstí můj nos zůstal nepoznamenán. Poté jsem dokázal pokrýt Grosjeana, přešel jsem na novou směs a vyjel před ním. Na nové sadě jsem držel dobré tempo, ale pak byla vyvěšena červená vlajka a tím jsem přišel o výhodu, protože to znamenalo, že si všichni budou moci nazout nové pneumatiky. 

Po mé poslední zastávce jsem stíhal Saubery a stahoval je rychlostí 1,5 vteřiny na kolo, ale jakmile jsem je dojel, nebyl jsem schopen se dostat před ně. Držely si svou pozici do poslední zatáčky, snažil jsem se udělat maximum, abych je předjel, ale neměl jsem dostatečně velkou rychlost, abych je překonal. Jinak jsem byl s vozem spokojen, je skvělé, že tým získal první body - zasloužili jsme si je.

Eric Boullier, závodní ředitel
Dva mistrovské body, které jsme dnes získali, jsou potvrzením naší snahy v týdnu před závodem v Baku. Od začátku jsem avizoval, že se pokusíme využít všech příležitostí, které nám závod přinese - a také jsme to udělali. Oba piloti vstoupili do závodu s obvyklým přístupem, ale také byli opatrní, aby se vyhnuli zbytečným kolizím. Fernando odjel fantastický závod, mám pocit, že devátá pozice je reálným odrazem jeho schopností. Stoffel předvedl vyzrálou jízdu, měl dobré tempo, aby dojel oba Saubery a měl tak rovněž šanci na body, ale jejich piloti ho dokázali na dlouhých rovinkách udržet na distanc.

Pro strategický tým a naše tvrdě pracující mechaniky jsou dnešní body po mimořádně těžkém víkendu vítané. Povzbudí nás a podpoří naši přípravu pro příští závod v Rakousku.

Jusuke Hasegawa, výkonný vedoucí inženýr Hondy:

Přes chaotické sekvence závodu s tolika incidenty, včetně červené vlajky, se domnívám, že to pro náš tým byl úspěšný víkend. Piloti zajeli bezvadný závod, vyhnuli se potížím a Fernando konečně dovezl první body. V celém závodě zúročil své zkušenosti a dokázal předjet několik vozů. Stoffel také tvrdě útočil a téměř se mu podařilo dostat také na bodované příčky, ale chyběl tomu lepší závěr. 

Vedle skvělého výkonu pilotů odvedl tým brilantní strategii, plně využívající každý výjezd safety caru, stejně jako i červené vlajky, za což jim patří dík. Ačkoliv mezi špičkou a námi je vidět ještě velký rozdíl, je to skvělý výsledek, zvláště když jsme do závodu vyráželi ze samého konce startovního pole - na tomto okruhu je velká úmrtnost, takže jsme očekávali náročný víkend. 

Pro další Grand Prix v Rakousku máme po úspěšném Ázerbajdžánu plánováno předvést novou specifikaci 3 PU pro oba vozy. Mezitím budeme s maximálním úsilím pokračovat v našem vývoji, abychom zmíněný rozdíl co možná nejvíc snížili.

SAUBER

Pascal Wehrlein, 10. místo
Jsem spokojen s desátým místem, postup do Q2 včera a dnešní zisk bodu je rozhodně lepší, než co jsme čekali. Závod byl ovlivněn přerušeními a musíme tak zůstat realističtí co se dalších závodů týče. Musíme udělat pár zlepšení, nebyli bychom schopni za normálních podmínek bodovat. I tak je to skvělý týmový úspěch a dali jsme do toho vše, což ukazuje naše odhodlání, když to bylo potřeba.

Marcus Ericsson, 11. místo
Byl to docela zajímavý závod, zábavný. Odstartoval jsem dobře a absolvoval kvalitní první stint, předjel jsem pár aut a posunul se do středu startovního pole. Vypadalo to dobře. Pak se ale začaly odehrávat ty věci se safety carem a červenou vlajkou, která závod narušila - museli jsme si uchovat soustředění na další část závodu. Po restartu jsem měl dobrou pozici, ale nějaké úlomky mi poškodily pravou zadní část šasi. Takže jsem měl problémy v levotočivých zatáčkách a měl jsem co dělat, abych udržel krok. Za mnou byl Pascal a Stoffel, který se k mému kolegovi přibližoval. Dostal jsem povel, abych nechal Pascala předjet, protože to prospělo týmu, což jsem také učinil. Nakonec vidím výsledek jako dobrý z týmového hlediska, ale pro mě je to pochopitelně zklamání, že jsem neseděl ve voze, které projelo cílem na 10. místě, zvláště když jsem tuto pozici po dlouhou dobu v závodě obhajoval. Nicméně jsem zvládl důležitou roli, že jsem v během posledních kol udržel za sebou právě Stoffela. 

RENAULT

Nico Hülkenberg, nedokončil
Na městském okruhu je to vždy o tom najít tu správnou stopu co nejblíž bariérám, ale ne až moc blízko. Bohužel já škrtnul zadní přední pravou pneumatikou o bariéru, a to byl konec mého zavěšení. Je to frustrující pro mě i tým. Do té doby byl závod zábavný a vypadalo to, že jsme v dobré pozici a získáme body. Během restartů to bylo náročné kvůli teplotám s pneumatikami. Myslím, že to však každý musel označil za akční závod. Další závod je v Rakousku a doufáme v lepší víkend.

Jolyon Palmer, nedokončil
Měl jsem problém už při cestě na startovní rovinku, zhoršilo se to a ovladatelnost byla špatná a neměli jsme jinou možnost než odstoupit. Měl jsem dobrý start, potom pár předjetí, takže to bylo dobré. Je to jen jeden z těch víkendů. Ani si nepamatuji, kdy jsem jel jen tak málo kol během víkendu. Doufám ve spolehlivější vůz v Rakousku a čistý závod, kde ukážu, co umím.

Cyril Abiteboul, závodní ředitel
Během takových dní je dvojnásobné odstoupení to nejhorší, co se může stát co se výsledku i pozice v šampionátu týče. Musíme rychle pochopit a napravit technické problémy, které znemožnili Jolyonovi se pořádně zúčastnit a Nicovi startovat výš. Byla to neobvyklá a akční velká cena a my se ujistíme, aby to bylo jediné dvojnásobné nedokončení závodu v této sezóně. Pozitivní je, že Red Bull zde dokázal vyhrát, což je na této trati skvělou odměnou za práci pro výkon našeho motoru, který dodáváme.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 13 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy