Nejrychlejší zastávku předvedl po delší době znovu Williams, když Strolla v 25. kole přezul za 2,17 sekundy. Britský tým se od úvodu soustředil pouze na svého nováčka, protože Massu v úvodu sestřelil Sainz, jenž za to bude pykat v Baku.
Výborně pracoval Mercedes nejen na dráze, ale i v boxové uličce: Bottase v 23. kole odbavil za 2,34 sekundy, vítězného Hamiltona o 9 kol později za 2,57 s.
Z Montrealu si spoustu bodů odváží Force India. Péreze, jenž odmítl v závěru před sebou pustit svého týmového kolegu, odbavila za 2,55 sekundy, Ocona pomýšlejícího na pódium za 2,87 s.
Ferrari bylo v boxech čtvrtým nejrychlejším týmem - mechanici této stáje přezuli Vettela v 49. kole za 2,67 vteřiny a Räikkönenova zastávka jim v 17. kole trvala 2,76 s - o setinu méně než Vandoorneova u McLarenu, ale o 2 setiny déle než Ricciardova u Red Bullu.
Do závodu startovala většina jezdců na fialových ultra-měkkých pneumatikách, výjimkou byl pouze Wehrlein na červených super-měkkých. Třináct z 16 klasifikovaných pilotů si vystačilo se strategií jediné zastávky, dvakrát do boxů zamířilo pouze duo Ferrari a Wehrlein.
Nejdelší stint na ultra-měkkých pneumatikách zvládl Vandoorne (45 kol), na žlutých měkkých Ricciardo (52 kol) a na super-měkkých Grosjean - jeho 68 kol představovalo 98,6 % závodu. Díky tomu se dostal po vypadnutí Alonsa po špatném začátku do bodované desítky, byť dojel se ztrátou jednoho kola na vítěze.