Barcelona bývala pro Williams noční můrou

Theissen - Michael | foto: BMW Motorsport

Technický ředitel Sam Michael si je toho vědom, ale věří, že nová aerodynamika přinese výsledky.

Nick Heidfeld, jeden ze dvojice závodních jezdců, hovořil stejně jako jeho kolega z týmu Toyoty. Podle Trulliho i Heidfelda je největší neznámou nadcházejícího víkendu nový asfalt na barcelonské dráze.

„V Barceloně bývá obtížné najít dobré vyvážení. A zvláště když se podmínky neustále mění,“ doplňuje Michael. Williams testoval v minulém týdnu v Silverstone, a přestože práci brzdil déšť, technický ředitel věří tomu, že upravená aerodynamika přední části monopostu FW27 přinese větší rychlost i možný přítlak.

Co se týče motorů BMW. Mario Theissen potvrdil, že BMW snižuje jezdcům pro páteční volné tréninky z důvodu šetření agregátu maximální otáčky o 1000 ot./minutu, ale pro kvalifikace i závod je k dispozici plný rozsah motoru.


Foto: BMW Motorsport

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy