Nick Heidfeld, jeden ze dvojice závodních jezdců, hovořil stejně jako jeho kolega z týmu Toyoty. Podle Trulliho i Heidfelda je největší neznámou nadcházejícího víkendu nový asfalt na barcelonské dráze.
„V Barceloně bývá obtížné najít dobré vyvážení. A zvláště když se podmínky neustále mění,“ doplňuje Michael. Williams testoval v minulém týdnu v Silverstone, a přestože práci brzdil déšť, technický ředitel věří tomu, že upravená aerodynamika přední části monopostu FW27 přinese větší rychlost i možný přítlak.
Co se týče motorů BMW. Mario Theissen potvrdil, že BMW snižuje jezdcům pro páteční volné tréninky z důvodu šetření agregátu maximální otáčky o 1000 ot./minutu, ale pro kvalifikace i závod je k dispozici plný rozsah motoru.
Foto: BMW Motorsport
Barcelona bývala pro Williams noční můrou
Technický ředitel Sam Michael si je toho vědom, ale věří, že nová aerodynamika přinese výsledky.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball