Renault do Ruska přivezl nové přední křídlo s vidinou zlepšení aerodynamiky, která je dle vedení i pilotů stáje v současné době největší slabinou monopostu R.S.17. Palmer sice nezvládl incident s Grosjeanem, ale zkušenější Hülkenberg byl schopen zajet 8. místo, tedy na stejné pozici, ze které startoval.
Co se týče samotných časů, tak Hülkenberg zajel 7. nejrychlejší čas při samotné velké ceně. Rychleji dokázaly jet již pouze Mercedesy, obě Ferrari, Verstappen a Massa. I tak ale růžovky Force India skončily před německým šampiónem 24h Le Mans.
Na otázku, zda se situace ohledně rychlosti během závodu zlepšila, Nico odpověděl: "Ano, určitě. Můžeme to s klidem říci. Není to sice úplně ono a na tom ještě zapracovat. Pořád tam cítím relativně velký rozdíl mezi závodním a kvalifikačním tempem. Ale i tak si myslím, že jsme udělali slušný pokrok během víkendu."
"Tým odvedl dobrou práci. Strategie taky docela vyšla. Ztratili jsme sice nějaké pozice hned v prvním kole, takže tam to byl fakt boj. Nedalo se ale nic dělat, a tým byl nucen změnit strategii. Všichni zajížděli do boxů a vyklízeli mi cestu, já jsem se pořád držel na ultra-měkké směsi. Auto se navíc docela rozjezdilo během prvního stintu a byl jsem schopen zajíždět pořád lepší a lepší časy," dodal Hülkenberg.