Konstrukční příprava monopostu F1 je věc zdlouhavá a náročná. Kompromisní řešení nemají šanci na úspěch, proto se stále více cení soudržnost a kontinuita. Ale jaký motor bude pohánět Dallarou připravovaný monopost?
Jordan pojede příští rok pod označením Midland a v době koupě týmu Eddieho Jordana mělo vedení zájem o zákaznické motory Ferrari. Alex Shnaider však zvažoval i jiné možnosti, ale o víkendu bylo oznámeno, že s Ferrari pojede jiný nový tým, totiž Red Bull, který ukončí spolupráci s Cosworthem.
Snadné by bylo setrvat ve spolupráci s Toyotou, jejíž motory pohání EJ15 letos, ale Jordan / Midland nestojí za automobilkami v případě snahy o odtržení tak pevně, jako například Sauber, a jedná i s druhou stranou, tedy FIA, FOM a Ferrari. Těžko se tak dá očekávat od Japonců výraznější podpora. Naopak Cosworth bude hledat odběratele pro své motory velmi intenzivně.
Šéfkonstruktér Dallary Luca Pignacca přiznal, že zatím není v otázce motorů vůbec nic jasného a o nadějném závěru jednání nepadlo ještě ani slovo. Pokud má mít projekt Midland F1 naději na úspěch, musí Alex Shnaider zajistit motory co nejdříve.
Foto: Jordan Grand Prix
Vrátí se Jordan ke Cosworthu?
Dallara chce od vedení týmu Jordan / Midland rychlou odpověď.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball