Toyota měla v minulosti problémy především na okruzích, kde se využívaly plnou měrou obrubníky na vnitřní straně zatáček. Zářným příkladem je právě Imola, kde se uskuteční o víkendu další podnik Grand Prix.
„Nevím proč,“ odpověděl na otázku, zda přinesou obrubníky slabší výkon monopostu TF105. „Když je váš vůz pomalejší, máte snahu to kompenzovat na obrubnících.“
Bývalý technický ředitel Renaultu je přesvědčen o tom, že upravené díly zadního difusoru, předního křídla a bočnic letošního monopostu zajistí jeho dostatečnou konkurenceschopnost i v Imole.
Zatím se zdá, že Trulli favorizovaného Ralfa Schumachera jasně zastínil. „V mnoha směrech byla Ralfova jízda v Bahrajnu lepší. Ralf je v pohodě, on zná potenciál sebe i vozu.“
Foto: Panasonic Toyota Racing
Obrubníky Toyotu nezastaví
Technický ředitel oddělení podvozku Mike Gascoyne se o výsledky nebojí.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball