Letos musí každý vůz vystačit s jednou sadou pneumatik pro kvalifikaci i závod a souboj Michelin vs. Bridgestone tak znamená pro průběh šampionátu ještě více než v minulých letech.
Zatím soutěž jednoznačně vede Michelin, když v prvních třech závodech získal 22 z možných 24 bodovaných pozic. Navíc Ferrari obouvající Bridgestone bylo v minulých dvou horkých závodech v posledních kolech úplně ztraceno na rozteklých zadních pneumatikách.
Nick Heidfeld, který svůj Williams dovezl v Malajsii do cíle na třetím místě, si nové pneumatiky Michelin nemůže vynachválit: "Michelin vyhrál zatím všechny závody a získal všechny pole-position. Ty pneumatiky byly velice dobré ve všech závodech. A když sleduji jejich další vývoj, myslím, že o pneumatiky strach mít nemusíme."
Nick ale také připomíná, že věci se mohou měnit právě od příštího závodu v Imole, kde už nebude takové horko jako v Malajsii a Bahrajnu: "Teplota je důležitá pro pneumatiky i auto."
Nejen, že bude chladněji, ale týmy také budou blízko svým továrnám a testovacím okruhům a z minulosti už víme, že od návratu do Evropy vždycky na změny v rozložení sil dojde. Snažit se bude muset především Ferrari, pro které je letošní sezóna zatím propadákem, a které bude v Imole doma.
Foto: Michelin / DPPI
Heidfeld spokojen s pneumatikami Michelin
F1 opouští tropické horko a chladná Evropa znamená další výzvu pro pneumatikáře.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball