Nové, širší pneumatiky by měly mít menší úroveň degradace a dá se tak očekávat, že některé velké ceny se budou jezdit pouze s jednou zastávkou. Pokud ani tato nová "filozofie" nepřinese své ovoce, tak to prý není na vině italského výrobce pneumatik. Pirelli dle Hemberyho dělá jen to, co se jim řekne.
"Nemůžete se zavděčit všem a máte jen dvě možnosti. Nějak jsme to dělali na začátku a nyní jsme byli požádáni, abychom se vydali jiným směrem. Děláme jen to, co nám řeknou. Nemá tedy smysl si stěžovat na na to, co jsme vyrobili, jelikož děláme jen to, co se nám řekne. Celý náš sport se nyní vyvíjí jiným směrem, než tomu bylo doposud. Když se vše podaří, tak bychom se měli konečně dočkat slušného závodění."
Přestože upravené vozy z roku 2015, které byly použity při testování nových gum, nejsou schopny zajistit dostatečný přítlak, tak Pirelli prý získalo potřebná data k vychytávání much.
"Největší výzvou bylo, že jsme nemohli dobře simulovat přítlak, který budou mít nové vozy. Je pravda, že použitá auta byla dost rozdílná, ale máme potřebná data. Otázkou pak je, jak moc se budou výsledně naše čísla lišit. Možná, že nakonec auta budou ještě rychlejší, než jsme předpokládali."
Hembery věří, že menší množství zastávek v boxech bude v konečném důsledku znamenat více předjíždění: "Bude méně zastávek v boxech, to je způsobeno nižší degradací. Zastávky se dělají kvůli ztrátě výkonu způsobené degradací gum, my tomuto zamezíme. Uvidíme mnohem více závodů, kde týmy sáhnou pouze po jedné zastávce. Pokud se nám tedy podaří mít auta na podobné úrovni, co se týče aerodynamiky, a gumy se nebudou přehřívat, tak jezdci budou moci více tlačit na pilu, a bude se tak více předjíždět."