F1 si musí uvědomit, co vlastně od pohonné jednotky chce. To, co jsme udělali během posledních pár let, nás přibližuje ke klasickým cestovním vozům. Je to taková revoluce, která se v současné době odehrává. Cestovní auta, která budou jezdit během pěti či deseti let ale budou naprosto odlišná.
Můžeme udržet technologický zázrak jménem F1, ale možná by nebylo od věci jít jinou cestou, než kterou si razí cestovní vozy. Pokud to neuděláme, tak bychom z logiky věci měli přejít na elektrický pohon.
Máme Formuli E a ta si tak nějak hledá své místo ve světě, ale pro mě F1 není jen ukázkou technologií, je to velká show. A jak to udržet? Možná je čas konečně si říct, že už jsme tu měli ten technologický zázrak, ale nyní je čas posunout se zase zpět k tomu, co vlastně chceme od závodního motoru, který musí být postaven na základě nějakých soudobých technologiích. Musíme si sednout s výrobci a týmy a dalšími zainteresovanými stranami a vyřešit, co bude po roce 2020. Možná to bude to stejné, co máme teď, jen s úpravami, aby motor nebyl tak nákladný a zbytečně složitý.
Současné motory jsou do jisté míry zázrak a díky nim byl vzbuzen zájem u některých výrobců. Pokud se už teď F1 začne zabývat rokem 2020, tak je dostatek času něco řešit bez toho, aniž by nějaký tým měl výhodu. Pokud se tedy udělá vše pořádně. Vždy potřebujete dva roky na to, abyste připravili motor. Koncem příštího roku vedení Formule 1 musí mít jasno, jak by měla vypadat pohonná jednotka v budoucnu.