Tyto velké ceny se jedou bez víkendové přestávky hned po sobě - zatímco minulou neděli se týmy F1 sešly v Austinu, tento víkend se vydají v Mexiku opět do akce.
Podle Epsteina návrat Mexika do kalendáře minulý rok způsobil, že poklesl počet prodaných vstupenek na závodní víkend v USA. Proto by byl raději, kdyby jeho jižnější sousedé dostali jiný termín.
"Mexiko mělo loni skutečný dopad, víme to. Oddělit Mexiko a Texas v kalendáři by mělo význam. Hovoříme o pauze ve výši tří či čtyř měsíců. Pokud děláte dva výlety do severní Ameriky, pak nenaplánujete tyto dva závody těsně za sebou. Já bych dal Mexiko vedle Kanady, protože tady je v červnu a v červenci horko, což není tak příjemné, jako teď," říká Epstein pro Autosport.
Podle něj návštěvnost závodu v Austinu od premiéry v roce 2012 neustále klesá, k loňskému propadáku přispěly navíc silné deště. Pořadatelé okruhu, jež má podepsanou smlouvu s Berniem Ecclestoneem na 10 let, snížili ceny a zlepšili spojení autobusy pro fanoušky.
Letos uspořádali koncert Taylor Swiftové, která měla přitáhnout mladší diváky a přispět k vyšším prodejům lístků. V neděli oznámili rekordní návštěvu: 269 889 diváků během tří dnů.
"První rok jakéhokoliv podniku můžete očekávat, že bude největší. To byste neměli brát moc v potaz, protože existují lidé, kteří jdou po novinkách. Máte-li být po třech letech úspěšnou velkou cenou, pak začnete opět pozorovat vzrůst. My si začínáme všímat opakovaných návštěvníků, většího lokálního vzestupu a někteří lidé na tom budují tradici," dodává Epstein.