Japonský výrobce by rád ve Formuli 1 spolupracoval s dalším týmem. O její motory se loni zajímal i Red Bull, ale exkluzivní partner McLaren byl proti - jeho výkonný ředitel Ron Denis využil svého práva veta, které má pro případ, že by smlouva nebyla v jeho zájmu.
Honda nyní soustředí své zdroje na vývoj pohonné jednotky pro McLaren, nedávno však dokončila svou britskou továrnu, což svědčí o jejím zájmu rozšířit své služby na další tým.
"Nemám prostor na poskytnutí jakýchkoliv zdrojů dalšímu týmu, ale měli bychom být takovým výrobce. Musíme připravit více zdrojů a organizaci. Možná na konci příštího roku budeme muset říct, že jsme schopni připravovat motory pro další tým, proto k tomu připravíme organizaci," uvádí Hasegawa.
"Už jsme dostavěli továrnu v Milton Keynes, tu větší. Není obrovská, ale svou velikosti stačí. Pokud se tedy rozhodneme připravit druhý motor pro druhý tým, musíme jen nabrat lidi, inženýry. Mám pro ně spousty stolů," pokračuje sportovní ředitel Hondy.
Ta letos učinila znatelný pokrok, pokud jde o spolehlivost i výkonnost, na své soupeře v podobě Ferrari, Mercedes a Renaultu ale stále nestačí. Japonská automobilka nezaznamenala žádné pevné požadavky po svých motorech, vede ale nezávazné rozhovory s několika zájemci.
Na otázku, zda soupeři Hondy už projevili zájem o její pohonné jednotky, Hasegawa odpovídá: "O dlouhodobou spolupráci ano. Vlastně se mě všichni ptají, jestli je nějaká možnost, že by Honda mohla dodávat své motory, jde však jen o rozhovory. Z pohledu konkrétního obchodu zatím nic nemáme."