Testovací pilot Red Bull jezdil na nových pneumatikách s vozem RB11, který měl upravenou aerodynamiku pro vyšší přítlak, který bude generovat budoucí generace aut. A ta budou nováčkům opět nahánět strach.
"Auta budou samozřejmě rychlejší. Budou mnohem rychlejší a také náročná fyzicky. Myslím si, že se Formule 1 vrátí ke špici náročnosti v řízení. Jako nový pilot budete mít dokonce strak do vozu usednout - a to je dobře," míní Buemi.
"Pokud jde o show, to nedokážu říct. Auta budou rychlejší v zatáčkách, pomalejší na rovinkách, těžko tedy usoudit, jestli se dočkáme více předjíždění. Každopádně to bude mnohem větší výzvou - a taková by F1 měla být," pokračuje pro motorsport.com úřadující šampion Formule E.
"Pro kluky, kteří už v F1 několik let působí, to bude OK. Ale pro ty nové to může být šok. Fyzicky to bude náročné. A tomu tak v posledních třech nebo čtyřech sezónách nebylo," poukazuje na často kritizovanou jednoduchou ovladatelnost současných monopostů.
"Pneumatiky podle mě vypadají dobře, auto se zdá být statické. Podle mě to bude skvělé. Větší přetížení, vyšší rychlost v zatáčkách, to všechno je dobré. Týmy se budou muset rychle přizpůsobit, což může ovlivnit pořadí na roštu," dodává Buemi.