V závodě se mu pak podařilo dostat zpět na sedmé místo, víc toho ale už nezvládl. Co se po zhasnutí červených světel stalo? "Provedl jsem normální startovní proceduru, ale otáčky klesly příliš nízko, protože tým nastavil auto trochu moc agresivně," popisuje mladý Holanďan.
"Místo zhasnutí motoru, k čemuž by došlo u normálního auta, máme v motoru program, který zajišťuje rychlé zařazení neutrálu. Ale když musíte znovu zmáčknout spojku a vrátit se na první rychlostní stupeň, tak ztrácíte spoustu času," přibližuje Verstappen kritické okamžiky na startu.
Sám s tím nemohl nic dělat, chybu přičítá inženýrům Red Bullu: "Tentokrát to byl tým. Tyto věci se mohou stát. Každé nastavení je co nejblíže limitu, abychom měli ten nejlepší možný start - a tentokrát to nevyšlo. Ale během sezóny jsme vždy měli dobré starty, takže se to může stát."
"Vyhráváte a prohráváte společně. Tyto věci se dějí. Samozřejmě, že potom se na to podíváte a analyzujete, co by se dalo zlepšit - a start mohl být lepší. Po závodě mi tým do detailu vysvětlil, co se pokazilo. Všichni se snaží odvádět co nejlepší práci a můžou udělat chybu. Protože když jste šéfem týmu a pokaždé trestáte každou chybu, tak se tým bude bát zacházet k limitům," dodává Verstappen.