Nedávno jsme vás seznámili s názorem Nicka Heidfelda, jenž vysvětluje, že zadní difusory a vlastně celá zadní část monopostu je postavena tak, aby radikálně snížila přítlak přední části vozu v závěsu.
To je podle něj i důvodem, proč nové předpisy o aerodynamice a tvrdých pneumatikách změnu v počtu předjížděcích manévrů nepřinesou.
Jeho bývalý týmový kolega ze stáje Sauber Felipe Massa na to má ale jiný názor. Na svých webových stránkách uvedl: „Myslím si, že jsme mohli vidět docela dost předjíždění.“
Bohužel není jasné, zda tím myslel úspěch Maxe Mosleyho a nebo zásah počasí v australském Melbourne.
Foto: Sauber Petronas
Rozdílné pohledy bývalých kolegů
Jak jsou úspěšné snahy FIA z pohledu jezdců Formule 1?
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball