Jedním ze základních důvodů, pro které se přijala nová pravidla, bylo zajistit více předjížděcích manévrů a zvýšit tak atraktivnost závodů.
„Když jedete příliš blízko za jiným vozem, ztratíte přítlak. Proto zůstalo předjíždění stále stejně problematickým,“ vysvětluje německý jezdec stáje BMW Williams. Více předjíždění by snad přinesly pouze další restrikce, týkající se aerodynamiky.
Není tajemstvím, že jedním ze základních požadavků na úspěšný monopost je znemožnit soupeři jízdu těsně za zádí a podle toho jsou také zadní difusory konstruovány.
„Nepředpokládám, že bychom se letos dočkali nějaké změny, ale jako pilot bych ocenil více předjížděcích manévrů. Také by to vytvořilo lepší podívanou pro fanoušky.“
Foto: BMW WilliamsF1 Team
Více předjíždění nebude ani letos
Nick Heidfeld vysvětlil, proč se snaha FIA zase minula svého cíle.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball