Těch možností, které by mohly nastat, je více. Zkusme se nad tím zamyslet: čas nelze zastavit a v roce 2018 bude oběma dnešním adeptům na titul mista světa třiatřicet. A i tým jako Mercedes musí myslet na zadní kolečka. Nebo také obchodně, chcete-li. Proto další názorový proud říká, že právě po sezóně 2018 by bylo vhodné jednoho se superteamu Hamilton-Rosberg prodat. Jde o to, že kvalitní a zkušený pilot má svoji cenu, a jak jsme už předeslali, Mercedes sice má kvalitní základnu a nadějné mladíky v roli rezervních pilotů, ale ti se musí ostřílet i na trati v závodním provozu. A čím dřív se tak stane, tím to pro tým bude lepší.
Toto Wolff se k dané situaci také vyjadřuje, protože i když v současné době se jeho tvář chmuří jen v případě, že si svěřenci Mercedesu ubírají body sami mezi sebou, jinak může být už třetí rok více než spokojen. Nad kontraktem obou pilotů ale pochopitelně také přemýšlí.
"Nejdřív mě napadlo, že by bylo lepší, kdyby ty smlouvy nekončily stejně. Ale pak jsem si řekl, že to bude možná zajímavá možnost a přinese v posledním roce těch dvou v jednom týmu ještě větší dynamiku," spekuluje Wolff. Vyjádřil se také k naznačené možnosti přílivu nové krve do mistrovské stáje. "Čas tomu nazrává, protože přichází nová generace pilotů. Esteban Ocon, Pascal Wehrlein, Stoffel Vandoorne - všichni tihle mohou dostat příležitost - a pak jsou tu ještě eventuality v podobě zkušených Vettela nebo Ricciarda," pokračuje Wolff.
Pokud Rosberg a Hamilton skutečně zůstanou u Mercedesu do roku 2018 (a není důvod tomu nevěřit), absolvují jako týmová dvojice nejvíc závodů v historii F1. A pochopitelně se mohou stát i nejúspěšnější týmovou dvojicí. Je pravděpodobné, že s ohledem na současné výsledky Mercedes podruhé po sobě obhájí titul, takže z tohoto hlediska se možná může jevit jako nepředložené úspěšný tým trhat. "Pokud bude všechno v našem týmu pokračovat jako doposud, nevidím žádný důvod něco měnit. Ale vždy je také dobré mít nějakou variantu, než být postaven před hotovou věc," dodává Wolff.