Média spekulovala nad návratem Brawna kvůli jeho výroku "nikdy neříkej nikdy" pro britskou televizi, nic takového ale nenaznačil. Spíše naopak - uvedl, že je se svým životem nyní spokojený a že se už F1 naplno věnovat nehodlá. Ferrari Rosse sice neoslovilo, ale sám uvedl, že by je odmítl.
Podle Gazzetta dello Sport prožívá Ferrari "noční můru uprostřed léta." Prezident Sergio Marchionne uspořádal v Maranellu několik krizových schůzek a je více angažován do rozhodnutí závodního týmu. K Jamesovi Allisonovi již nemá takovou důvěru, a podle listu je po smrti své ženy i přes smlouvu na dva roky na cestě zpět do Británie, aby byl blíže svým dětem. Tam by mohl působit u Renaultu, ze kterého do Itálie přišel.
Celá situace je o to nepříjemnější, že týmy teď mají plné ruce práce - nejen s letošními vozy, ale také s přípravami monopostů pro rok 2017, kdy dojde k velkým technickým změnám. Tento projekt vede hlavní konstruktér Simone Resta, jenž po Allisonovi dočasně převzal i další kompetence.
Kandidátem na jeho místo se tak stává technický ředitel Toro Rosso James Key. Tomu se však do Maranella kvůli úzkým vazbám na Red Bull a dobrým vyhlídkám rakouského týmu moc nechce.
Navíc Sebastian Vettel, jenž příští rok zahájí třetí a dle současné smlouvy poslední rok v rudém týmu, žádá záruky, že se výkonnost týmu zlepší, jinak o prodloužení nechce jednat.
Řešením pro Ferrari by mohlo být otevřít konstrukční oddělení v Británii, kde je dostatek zkušených inženýrů, kterým se do Itálie nechce stěhovat. To však současný prezident Marchionne odmítá - ten chce mít vše na jednom místě v Maranellu. Vzhledem k tomu, že se nyní více zajímá o chod týmu a změny uvnitř, bychom se brzy mohli dočkat dalších velkých překvapení.