Toto odstoupení poskytuje podle platných závodních předpisů možnost nasadit v Malajsii nové motory bez jakékoliv penalizace. FIA má zase nad čím přemýšlet.
Jenson Button, 11.
Měl jsem špatný start a pak jsem ztrácel až tři vteřiny na kolo za Villeneuvem. Jakmile jsem se dostal před něj, byl vůz velmi dobrý a spolehlivý. Ale tohle není to, co jsme chtěli a čeká nás tvrdá práce, abychom byli tam, kde chceme být.
Takuma Sato, 14.
Byl to obtížný víkend, zvláště pak s mým startem ze zadní pozice. Snažil jsem se jet, co jsem mohl, abych získal nějaké pozice, ale obecně jsme byli pomalí a musíme tvrdě pracovat, abychom se na příští závod lépe připravili.
Geoff Willis, technický ředitel
Kladným aspektem je, že oba vozy byly spolehlivé a v závěru jsme s Jensonem zajeli rychlá kola. V úvodu měli oba problémy se studenými pneumatikami a malou přilnavostí. Jakmile měli jezdci volnou cestu, byly oba vozy velmi rychlé. Byli jsme mimo body a rozhodli jsme se stáhnout oba jezdce, což nám umožní vyměnit motory bez dalšího postihu. V Malajsii nás čekají vysoké teploty. S víkendem jsme zklamáni a musíme co nejrychleji najít problém a jeho řešení.
Foto: BAR Honda
BAR využil mezery v pravidlech
Oba jezdci se na bodované pozice nedostali, tým je proto v posledním kole stáhl do boxů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball