Renault plánuje novinky pro každý závod: zavěšení, aerodynamika i motor

Kevin Magnussen s Renaultem RS16 | foto: Renault Sport F1

Renault se po převzetí Lotusu, loňském trápení a přechodu na odlišnou pohonnou jednotku již rozkoukal a nyní plánuje nasazování nových dílů téměř v každém závodě.

Tým musel kvůli změně motorů (loni používal Lotus Mercedesy) přistoupit při stavbě nového vozu RS16 na spoustu kompromisů. Loni navíc neměl dostatek peněz na to, aby se věnoval vývoji vozu, což se po vstupu francouzské automobilky změnila, a nyní začnou být patrné první plody.

Renault sice již dříve představil nové přední křídlo, závod v Barceloně však má být počátkem nové agresivnější vývojové strategie: "Chystáme ve vývoji některé věci v oblasti aerodynamiky a předního zavěšení a pro Kanadu vylepšení motoru," prozrazuje Alan Permane, šéf traťových činností.

Renault příští týden otestuje spoustu novinek včetně nového silnějšího i úspornějšího motoru | foto: Renault Sport F1

"A v Kanadě budeme mít vylepšení motoru, můžeme tedy očekávat, že v téměř každém z příštích šesti až osmi závodů na auto nasadíme něco nového. Pro nás jde o návrat k normálu. Stále nedosahujeme té rychlosti a stále posilujeme, jinak to je ale skvělé," libuje si Permane pro Autosport.

Spoustu novinek si vyzkouší příští týden během dvoudenního testu v Katalánsku: "Se součástmi předního zavěšení až do testu ve Španělsku nevyjedeme, takže je uvidíte až v Monaku." Kromě zavěšení dojde příští týden řada i na novou pohonnou jednotku. Renault má pro zvýšení její výkonnosti ještě 24 žetonů - nejvíce ze všech výrobců.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 3 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy