Prezident FIA Jean Todt usiloval především o vyřešení ceny, dostupnosti dodávek, výkonnosti i hlasitosti motorů. Vše mělo být schváleno do zítřka. Rozhovory probíhaly dlouho, ale podle Autosportu se šéfové F1 nyní dohodli.
Cena by tak příští rok měla být 1 milion euro nižší než letos. A v dalších letech se očekává pokles o další 3 miliony euro. Továrny měly také souhlasit s podobou pravidel o dodávkách motorů.
Do pravidel by také měla být přidána cena 12 milionů euro za pohonnou jednotku a to kvůli případnému porušení pravidel a zajištění, aby měly všechny týmy přístup k motoru.
Novinkou by mělo být opuštění systému omezeného počtu žetonů určených na vývoj pohonné jednotky. Bude však omezena hmotnost, rozměry i plnící tlak a to od roku 2018. Vše bude pravidelně kontrolovat FIA.
Mohlo by také dojít ke snížení počtu jednotlivého počtu motorů a jeho dílů na jezdce během sezóny či standardizaci snímačů tlaku a teploty. Chtějí také vyřešit hlasitost a zavést u výfuku zvukový generátor. To vše do roku 2018.
FIA prý ujistila výrobce o stabilitě struktury vedení F1 a také technických a sportovních pravidel (pokud se šampionát neocitne v nepříznivé situaci či pokud nedosáhnout v oblasti motorů svých cílů). Tyto předpisy motor nyní vyžadují ratifikaci Světové rady motoristického sportu.