Vozy by měly být rychlejší o pět vteřin na jedno kolo, což už vyvolalo u některých odborníků obavy, aby se tím předjíždění nestalo ještě obtížnější. Nico Rosberg patří mezi ty, kteří se domnívají, že zvýšení přítlaku nebude mít požadovaný účinek a bude souboje přímo na trati spíše omezovat, než aby jejich počet narůstal.
"Měli bychom závodit mezi sebou, ale obávám se, že větší přítlak nám v tom spíš bude bránit. Je to jedna ze zásadních věcí, protože jízda v závěsu bude velice obtížná. Když budeme mít o 30 % vyšší přítlak, tak se budou věci ubírat špatným směrem. Prioritou by měly být častější souboje a předjíždění. Neříkám, že to tvrdí všichni, ale pokud poslouchám pozorně, myslí si to spousta dalších pilotů," podotýká Rosberg.
Rovněž Rosbergův šéf Toto Wolff už několikrát uvedl, že s ohledem na vývoj současného šampionátu jsou vlastně změny bezpředmětné. "Rychlejší auta jsou jedna věc, větší přítlak druhá. Auta je možné zrychlit mechanicky, domnívám se však, že to není to nejlepší řešení. Ano, také bych přivítal rychlejší auta, ale měli bychom toho dosáhnout jiným způsobem, než aby se navyšoval přítlak," podpořil Rosberga Wolff.