"Chlazení brzd se ucpalo kousky gumy. Díky tomu vzrostla teplota brzd až na téměř neúnosnou míru, ale tým mi nemohl pomoci," odkazuje na nová pravidla v radiové komunikaci pilot. "Když by teplota vzrostal přes únosnou míru, pak by mi tým mohl jen říci: 'Nico zajeď do boxů, tvůj závod končí'".
"Chyběl mi pouhý 1 °C! Lidé na boxové zídce už měli prst na tlačítku mého rádia, aby mě stáhli ze závodu." Zatímco inženýři na boxové zídce měli přesné údaje o teplotě brzd na voze Mercedes Nica Rosberga, jezdec se musel spolehnout pouze na své instinkty.
"Věděl jsem, že jsou brzy hodně teplé. Cítil jsem změnu v chování brzdového pedálu. To mi posloužilo jako ukazatel. Když to trvalo již nějakou dobu, začal jsem měnit různé věci, abych to dostal zpět do normálního stavu. A jak se zdá, to, co jsem udělal, bylo přesně správně," poznamenává vedoucí muž průběžného pořadí.
"Byl jsem šokovaný, protože jsem nevěděl, že šlo o pouhý jeden stupeň. Bylo mi jasné, že je to těsné, ale že je to pouze o jeden stupeň, to jsem opravdu netušil." I tak ale změnu v radiokomunikaci podporuje: "Je to cool výzva, protože je to teď pro jezdce těžší. Vytvoří to víc problémů a víc chyb, což je dobré pro sport."