"Myslím, že piloti se mohou hodně vyjadřovat. Jak víte, pořádáme schůzky technických a sportovních pracovních skupin, na kterých jsou piloti vždy vítání. Využívají toho zřídka, ale jsou vítáni a dostávají programy a časové rozpisy schůzek," reagoval Whiting v Melbourne na prvotní kritiku Hamiltona.
"Mají místo v Komisi okruhů FIA, ale opět - návštěvnost není tak vysoká, jak by se patřilo. Během každého závodního víkendu mají například možnost usednout v této místnosti, prodiskutovat večer cokoliv by chtěli. Nehovoříme jen o tom, co se dnes událo na trati, hovoří se o všech možných věcech.
To je další perfektní příležitostí prodiskutovat cokoliv, co by si přáli. Já s nimi mluvím rád. Jak víte, tak jsme v Barceloně měli schůzku, na kterou přišlo celkem dost jezdců, což bylo příjemné. Lewis byl pozvaný, ale nepřišel," vysvětloval ředitel závodů FIA.
Hamiltonovi se ale nelíbilo, že se o něm zmínil: "To je zajímavé, že si na mě Charlie stěžoval." Pro SpeedWeek svou nepřítomnost omlouvá slovy: "Je pravda, že jsem tam v Barceloně nebyl. Měl jsem schůzku s inženýry Mercedesu."
Za stížností, že FIA pilotům moc nenaslouchá, si dále stojí: "Je také velmi vzácné, když je něco zavedeno jako výsledek našich pozorování při těchto schůzkách. Na většině z těch, kterých jsem se zúčastnil, byl Sebastian Vettel jediný, kdo mluvil. Proč bych tam tedy měl chodit? Můžu si později přečíst, co se stalo."
"Znovu můžu říct jen to, že ti, kdo dělají rozhodnutí, by je s námi měli více konzultovat. Například nyní máme jen jednu páčku spojky, ale ztížilo to starty? Ne, nikoliv. Určitě se mě nikdy nezeptali na problém s jízdou za jiným autem, což byl v Austrálii problém," dodává Hamilton.