„Peníze nebyly rozhodující,“ tvrdí ale společnost JK Tyres, jež je největším sponzorem debutu Naraina Karthikeyana ve Formuli 1.
Tým Jordan / Midland prohlašuje, že hlavním důvodem angažmá jezdce jsou především jeho schopnosti. Na druhou stranu 30 milionů USD je už pořádná částka a potřebný obnos za start jezdce v F1 opět výrazně narostl. Za Kliena měl loni zaplatit Red Bull Jaguaru 20 milionů USD.
„Jednání s Jordanem nebylo dlouhé. Obě strany chtěly dostat Indii do F1,“ vzpomíná jezdcův manažer Sanjay Sharma.
V této asijské velmoci je snaha o uspořádání závodu F1 velmi silná. Pilot ve startovním poli může zájem veřejnosti patřičně zvýšit a vyvinout tak tlak na příslušná vládní místa.
Důvodů pro investici do indického jezdce je jistě hodně. O tom, že ale skutečně do F1 patří, musí přesvědčit svými výkony na trati…
Foto: Narain Karthikeyan
Prvního Inda do F1 přineslo 30 milionů USD
Dnes se bez patřičné finanční podpory do F1 žádný pilot, ať už s větším či menším talentem, nedostane.
Doporučit článek
Další zprávy
-
ŠOK NA SLOVENSKU! 14letý mladík hrozil škole bombou
-
Vražda v Plzni se stala mezi bezdomovci. Žena dnes v nemocnici zemřela
-
Nové já Moniky Babišové: Jde o vzhled, anebo o radost z rozchodu?!
-
Zemřela hvězda (†72) Pomády!
-
Drama na dostizích: Kůň bez jezdce mezi diváky, zraněné dítě skončilo v nemocnici
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body