S novým vozem ujel 363 km (78 kol) a dosáhl třetího nejrychlejšího času, když na Hülkenberga ztratil 2,867 sekundy - na rozdíl od něm měl ale jen středně-tvrdé pneumatiky, zatímco Němec s Force Indí použil super-měkké. Dopoledne ale prostál v garáži kvůli problémům s palivovým čerpadlem.
"Samozřejmě start nebyl ideální, ztratili jsme půl dne, ale někdy máte problémy, které musíte řešit, a zabralo to trochu více času. Ale dokázali jsme ujet docela dost kol. Zkoušeli jsme na začátku kratší jízdy, zvyknout si trochu na auto, a odpoledne delší jízdy," říká finský pilot.
"Prvotní pocit z auta je docela dobrý. Jsem si jistý, že bude dobré, potřebujeme v něm jen strávit více času, pracovat na různých záležitostech a zkoušet odlišné věci. Už je lepší než loňské auto, takže postupujeme správně," myslí si Kimi.
Důležité pro něj je, že se zlepšila ovladatelnost vozu, na kterou si často stěžoval. "Celé auto je jiné, všechno je nové. Ovládání je celkově dobré v mnoha oblastech, které jsme museli minulý rok vylepšit - jednou z nich byla přední část a pak mnoho dalších věcí. Myslím si, že tým odvedl velmi dobrou práci. Samozřejmě ho teď začínáme připravovat a stále před sebou máme nějakou práci, ale jsem si jistý, že to pro nás bude dobré auto."