Australský pilot při první testování nového motoru žádné zvýšení výkonu nepocítil, přesto si pondělí za volantem spíše pochvaloval: "V podstatě to vypadá tak, jako bychom skončili minulou sezónu, což není na první den špatné. Jde pro práci o mnohem lepší platformu, než jsme měli touto dobou loni."
"Bylo to dobré - nic nás nevypráskalo nebo něco podobného. Stále ještě nejsme v závodním režimu, pokud jde o výkon, a nemáme namontované ani takové díly. Momentálně to je takové, jaké se čekalo. Tým říkal, abychom v prvním testu očekávali něco podobného jako minulý rok, a v podstatě to tak teď je," popisuje své dojmy Ricciardo.
Klíčová podle něj bude spolehlivost. Včera ujel 87 kol, třetí nejdelší vzdálenost po Mercedesu a Sauberu, navíc byl i třetí nejrychlejší se ztrátou 1,1 sekundy na Sebastiana Vettela s Ferrari: "Myslím, že se tu a tam objevily nějaké malé věci, ale přesto jsme zvládli skoro 90 kol."
"Obecně si myslím, že šlo o dobrý první test. Jen z mého pohledu - řekl bych, že jde o testování spolehlivosti, pozorování toho, jak jsem na tom a jak je na tom mé tělo při dlouhých jízdách, a pro tým jak je na tom auto. Kde je spolehlivé a kde není.
S málo problémy, které jsme měli, jsme stále dokázali absolvovat pár dlouhých jízd. Myslím, že to bylo důležité odjet dobré stinty o 15 kolech, abychom si byli jisti, že se auto nepřehřívá nebo nedělá něco hloupého. Podle mě rychlost můžeme zvýšit celkem snadno - jde jen o spolehlivost. To je ta první věc, o kterou se snažíte a kterou řešíte," dodává Ricciardo.