"V té době jsme měli spousty schůzek, hodnotili jsme celý program, a hned po Jerezu a obzvlášť po posledním testu v Barceloně jsme posílili spolupráci mezi McLarenem a Hondou," popisuje Boullier.
"Bylo to zahrnuto ve smlouvě, ale dali jsme hned jasně najevo, že musíme držet mnohem více při sobě. Ke konci testování jsme vyvinuli pro tuto spolupráci druhý tlak. Pochopili jsme, že plánem pro sezónu bude vzájemná spolupráce, a k tomu v podstatě došlo," pokračuje závodní ředitel McLarenu.
"Díky tomu jsme posílili spolupráci mezi oběma společnostmi, a od té doby panovala na technické a inženýrská úrovni velmi dobrá komunikace a dobré spojení," hodnotí Boullier vztah se svým japonským motorovým partnerem.
Sportovní ředitel Hondy Jasuhisa Araj nedostatek spolehlivosti a výkonnosti přičítá zejména sedmileté přestávce: "Neměli jsme se současnou Formulí 1 dostatek zkušeností. Máme spoustu zkušeností z jiných období, ale po roce 2008 jsme odešli a technologie se dramaticky změnila. Nedokázali jsme to stáhnout. Jde o velkou ztrátu. To, že jsme neměli během těch sedmi let žádné zkušeností, nás stáhlo dozadu."