RS25, zázračný motor od Renaultu

Renault | foto: Lotus F1 Team

Nový agregát V10 letošního vozu je stejně těžký, má dvojnásobnou životnost a výrazně nižší těžiště.

„98% součástí motoru je nových,“ prohlásil včera technický ředitel týmu Robert Bell. Konstrukční úhel sevření válců zůstal na 72°. Návrat k opuštěnému širokoúhlému motoru se u Renaultu nekonal.

„Využili jsme však poznatků z RS24 a rafinovanou integraci motoru do šasi. O 70% jsme se přiblížili těžišti posledního motoru s širokým rozevřením válců.“

Podle Bella si nový motor přes delší životnost uchoval stejnou váhu a technický ředitel je přesvědčen o tom, že v kombinaci se šasi, pneumatikami a jezdeckými schopnostmi pilotů stáje, bude nový RS25 motorem vítězným.


Foto: Renault F1 Team

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy