„98% součástí motoru je nových,“ prohlásil včera technický ředitel týmu Robert Bell. Konstrukční úhel sevření válců zůstal na 72°. Návrat k opuštěnému širokoúhlému motoru se u Renaultu nekonal.
„Využili jsme však poznatků z RS24 a rafinovanou integraci motoru do šasi. O 70% jsme se přiblížili těžišti posledního motoru s širokým rozevřením válců.“
Podle Bella si nový motor přes delší životnost uchoval stejnou váhu a technický ředitel je přesvědčen o tom, že v kombinaci se šasi, pneumatikami a jezdeckými schopnostmi pilotů stáje, bude nový RS25 motorem vítězným.
Foto: Renault F1 Team
RS25, zázračný motor od Renaultu
Nový agregát V10 letošního vozu je stejně těžký, má dvojnásobnou životnost a výrazně nižší těžiště.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball