Před šesti sty novináři, partnery týmu a VIP hosty, šéf týmu Patrick Faure představil novou zbraň v boji proti silnému a několik sezon neporaženému týmu Ferrari.
“Teď nemůžeme být spokojení s pravidelným umístěním na pódiu,“ vysvětlil Francouz. “V této sezoně, musíme začít pravidelně vyhrávat. Od návratu značky Renault do Formule 1 v roce 2002 jsme si stanovili ctižádostivé cíle a pokaždé jsme jich dosáhli. Věřím, že můžeme splnit i tento slib.“
Do nového vozu R25 bylo vloženo mnoho nadějí, bude jej pohánět nový desetiválec RS25, jenž byl zkonstruován tak, aby vydržel dva závodní víkendy. Na nové R25 pracoval šéfkonstruktér Tim Densham ve spolupráci s technickým ředitelem Bobem Bellem. Zatímco vývoj motoru RS25 měl na starost vedoucí projektu Alex Plasse pod vedením technického ředitele – oddělení motorů Roba Whiteho.
“Vše by se pro nás nyní mělo zlepšit,“ pokračoval Patrick Faure. “ Viry-Châtillon a Enstone spolu spolupracují ve vzájemné harmonii. Chceme bojovat o světový titul v roce 2005 a 2006, čímž myslím, že musíme uspět mezi týmy, které budou letos schopny držet krok s Ferrari.“
Tým nastoupí do letošní sezony opět s mladým Španělem Fernandem Alonsem a novou nadějí týmu Giancarlem Fisichellou. “Naše jezdecká dvojka je perfektně vyvážená, Alonso dokáže dosáhnout na nejvyšší pozice a Giancarlo je rychlý a dokáže dokončit závod, což je ideální kombinace k úspěchu,“ komentuje Faure.
Foto: Mild Seven Renault F1 Team
Renault představil světu novou R25
Mild Seven Renault F1 Team dnes oficiálně představil nový monopost R25 pro sezonu 2005 v monackém Grimaldi Forum.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball