Do sezony 2005 vstupuje s kompletně novým vozem FW27, novou jezdeckou sestavou a novým generálním sponzorem.
„Chyb z loňského roku se již dopustit nesmíme. Musíme vytěžit z nových pravidel maximum a zase se vrátit na špici. Věřím, že k tomu máme vše potřebné,“ prohlásil šéf stáje Frank Williams. „Naši noví jezdci přináší do týmu novou energii, neznamená to, že bychom nebyli spokojeni s Juanem Pablem a Ralfem, ale je přirozené, že noví jezdci nás mohou v mnohém inspirovat a posunout kupředu.“
Mario Theissen, šéf BMW Motorsport, tvrdí, že BMW je opět připraveno vítězit. „Změny pravidel byly oznámeny dost pozdě a museli jsme pracovat pod velkým časovým tlakem. Jako základ nového motoru nám posloužil P84 a i s jeho nástupcem P84/5 chceme potvrdit, že patříme do absolutní špičky výrobců motorů.“
Technický ředitel Sam Michael hovořil včera při oficiálním představení ve Valencii o výzvě, kterou jsou pro týmy nová pravidla. „Celkově jsme ztratili 30% přítlaku, nešlo uvažovat o pouhé přestavbě FW26. Monopost FW27 je kompletně novou konstrukcí. Na aerodynamických komponentech jsme pracovali ve dvou aerodynamických tunelech.“
Foto: BMW WilliamsF1 Team
Williams představil nový FW27
Shrnuto a podtrženo, BMW Williams udělal radikální řez s cílem návratu na špici startovního pole.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball