Od roku 2007 probíhala úspěšná spolupráce mezi McLarenem a Sandanderem. Do kampaní se zapojil i Brit Jenson Button a v paměti zákazníků zcela určitě zůstalo hned několik podařených televizních reklam. Stáj McLaren dopomohla Santanderu pevně zakotvit ve Velké Británii. Nyní obě strany uvedly, že byl uzavřeno nový pětiletý kontrakt, přičemž Button se nadále bude podílet na reklamních akcích Santanderu. mezi něž patřila i nedávná úspěšná kampaň Léto na kole (spadající pod program Santander Cycles).
Generální ředitel McLaren Marketing Ekrem Sami k tomu řekl: "McLaren a Sandander se od roku 2007 těší velice silnému a vzájemně prospěšnému vztahu. Naše obnovené partnerství demonstruje opodstatněnou víru ve schopnosti týmu s výhledem na úspěšnou budoucnost. Těšíme se na rozvoj vzájemných vztahů a doufáme, že naše následná cesta obou značek kráčejících od úspěchu k úspěchu bude stále zřetejnější."
Jeho kolega na postu vedoucího marketingu u pobočky Santander UK Keith Moor dodal: "Naše podpora McLarenu a Jensona Buttona hrála důležitou roli při budování silné pozice Santanderu v celém Spojeném království. Zařadili jsme se mezi čtyři nejprestižnější banky a rovněž se podíleli na nastartování schématu Santander Cycles v Londýně."
Se svým názorem se připojil i Jenson Button: "Jsem opravdu rád, stejně jako všichni členové týmu McLaren, že spolupráce se Santanderem pokračuje. Bylo to doposud velmi úspěšné partnerství a upřímně vyhlížím jeho pokračování. Jsem v první řadě závodník, ale také nadšený cyklista a tak se těším na další spolupráci v programu Santander Cycles, chci přesvědčit ještě více lidí, aby se do něj zapojili."
McLaren-Honda má v současné době uzavřených několik dlouhodobých partnerských smluv s řadou globálně renomovaných značek, mezi něž patří ExxonMobil, KPMG, CNN, GSK, SAP či AkzoNobel. Nedávno bylo rovněž potvrzeno prodloužení smlouvy s Hilton Worldwide a nově uzavřený kontrakt se značkou Chandon, patřící do obchodní skupiny Moët Hennessy (LVMH) Group.