Wehrleinovi se vzdaluje sedačka u týmu Manor

Jedna z posledních tajenek před sezónou 2016 spěje k závěru | foto: Manor Racing

Poslední volné místo, alespoň zdánlivě, figuruje ještě u Manoru. S ohledem na spojení s motorovou jednotkou Mercedes se beznadějně poslední tým může vyšvihnout do popředí. Jak tedy dopadne boj o jistotu v červenobílých barvách?

Stále více hlasů tvrdí, že Manor do příští sezóny nakonec vyrazí ve složení Will Stevens / Alexander Rossi. Ačkoliv se k Manoru na poslední závod vrátil Španěl Roberto Merhi, který absolvoval větší část sezóny 2015, v Abú Zabí skončil poslední s kolem ztráty na svého týmového kolegu. 

"Myslím, že jsem prokázal schopnost svého působení v F1 a jsem si jist, že si sedačku pro příští rok udržím. V týmu se cítím velice dobře a také jsem spokojen s pozicí v něm," uvádí Alexander Rossi, který v druhé polovině sezóny absolvoval pět závodů.

S ohledem na přechod z motorů Ferrari k Mercedesu se odhaduje, že Manor s předpokládaným zlepšením bude požadovat "věno" za obsazení svých vozů. Odhaduje se, že by mohlo jít o částku ve výši 10 milionů $. "S ohledem na předpokládanou větší konkurenceschopnost půjde nahoru i cena," zmínil se Toto Wolff, jehož snahou je prosadit do Manoru šampiona DTM Pascala Wehrleina. Německý pilot však bude mít s velkou pravděpodobnostní smůlu, protože Wolff požadovanou sumu označil za příliš vysokou. "Existuje rozpočet pro piloty, ale ne v takovém rozsahu," prohlásil Wolff rezolutně. 

Začalo se dokonce spekulovat, že Wehrlein docela vypadne ze hry o F1, protože kolem Mercedesu se také motá Esteban Ocon. Wolff minulý týden připustil, že by mohla nastat i situace, kdy by oba piloti u týmu zůstali. "Mohli bychom je oba angažovat jak do seriálu DTM, tak na post náhradního řidiče. Ještě to ale není rozhodnuto," tvrdí Wolff.

Syn kanadského miliardáře Lance Stroll například získal místo testovacího pilota Williamsu za 6 milionů dolarů.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy