Tým se soustředil především na testy spolehlivosti a mnohdy se jednalo o vzdálenosti hodné respektu, jako například středečních 125 kol v podání Davidsona a 135 kol Buttona ve čtvrtek. Pouze v pondělí a ve čtvrtek měl tým technické problémy.
Hned v první den testů postihly potíže se spojkou Bernoldiho, ale až po 89 kolech. Poslední den měl pak blíže nespecifikované problémy opět Enrique.
Button se soustředil na testy pneumatik, nastavení vozu, ladění převodovky, simulaci startů a pracoval na zavěšení kol.
Zítra by měl tým s Bernoldim testovat ještě na uměle skrápěné dráze. V neděli nás čeká oficiální představení nového vozu pro letošní sezonu.
„Bylo příjemné zase se vrátit do vozu. Dokončili jsme solidné vzdálenosti a testy byly přínosné. Povětšinou jsme se soustředili na testy pneumatik a spolehlivost. Vše běželo hladce, takže se těším na jízdu s novým vozem o tomto víkendu,“ shrnul Brit Button.
BAR zatím vystupuje proti loňskému roku odlišně. Časy jeho jezdců stačily jen na závěr tabulky jednotlivých testovacích dní. V loňském roce patřil naopak BAR k velmi rychlým a v sezoně byl pak velkým překvapením.
Zda jsou pomalé časy skutečně jen důsledkem testovacího programu a nebo možných konstrukčních potíží ukáží další testy a pak samozřejmě úvodní závody sezony.
Foto: BAR Honda