Listopad 2003
První návrh nového motoru RVX-05 a práce na vývoji RVX-04.
Leden 2004
Oficiální představení TF104.
Únor 2004
Začátek přípravy TF104B.
Květen 2004
Start přípravy TF105. Návrh koncepce.
Červen 2004
Model TF105 poprvé testován v aerodynamickém tunelu. Začíná stavba hybridního motoru RVX-05.
Červenec 2004
První návrhy řízení, zavěšení kol a brzd. Závodní debut TF104B. TF105 a RVX-05 se upravují podle potenciálních předpisů pro sezonu 2005. Nastartování hybridního motoru RVX-05 na stolici.
Srpen 2004
Návrh skořepiny. Výroba řízení, zavěšení a brzd. Testy aerodynamiky TF105 v tunelu.
Září 2004
Konečný návrh a začátek výroby skořepiny. První testy nové hydrauliky. Test hybridního motoru RVX-05 v monopostu TF104B.
Říjen 2004
FIA potvrdila technické předpisy pro rok 2005. Návrh šasi je podle nich upraven.
Listopad 2004
Skořepina TF105 je dokončena.
Prosinec 2004
Homologace skořepiny, osazení motoru RVX-05. Homologace upravené zádi dle předpisů 2005. Kompletace TF105.
Leden 2005
Oficiální představení TF105 ve Španělsku.
Foto: Toyota Racing
Zrození TF105 měsíc po měsíci
Příprava nového vozu F1 je dlouhým procesem. V případě TF105 to bylo 13 měsíců.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball