McLaren veze do Brazílie další novinky, co kvůli nadmořské výšce čeká Honda?

McLaren nepolevuje v nasazování novinek | foto: McLaren

McLaren potvrzuje, že v závěru sezóny ani zdaleka nepolevuje ve vývoji. Pro poslední dva závody chystá další novinky ve snaze dostihnout náskok svých soupeřů. O víkendu je na řadě Velká cena Brazílie a Honda očekává, že kvůli své nadmořské výšce jejich balíku opět nebude moc svědčit.

McLaren - Honda se po několika náročných závodech těší na příjezd na Autódromo José Carlos Pace a na další posun ve vývoji pro příští dvě velké ceny," naznačuje Eric Boullier nepolevující úsilí o vylepšení vozu až do samotného závěru sezóny.

"I když se konec sezóny blíží, stále naplno pracujeme na nasazení nových dílů na auto a na to, abychom se co nejvíce naučili a až do posledního okamžiku toho co nejvíce vyvinuli. Soustředíme se na spolehlivost i výkonnost a věříme v další pozitivní víkend na tomto legendárním okruhu," pokračuje Boullier.

Brazilský okruh s dlouhou rovinkou se nachází v nadmořské výšce 800 metrů nad mořem. To sice není tak moc, jako minule při konání Velké ceny Mexika (2 285 m. n m.), přesto se to na výkonnosti Hondy negativně projeví. Před dvěma týdny se s tím vyrovnávala kvůli menšímu turbu hůře než ostatní výrobci motorů.

Honda očekává, že nadmořská výška negativně ovlivní jejich výkon | foto: McLaren

"Interlagos je směsicí rychlých zatáček s technickou pomalou částí a s několika zvlněnými zatáčkami. Úzký okruh snad dpřinese vzrušující závod s těsným soupeřením a předjížděním. Auto a pohonná jednotka zde dostávají zabrat se změnami směru a rychlostí v každé zatáčce. Proto bude důležitá správná odezva na plyn a vyvážení vozu," očekává Jasuhisa Araj.

"Předpokládáme, že nadmořská výška okruhu, i když není tak vysoko jako Mexiko City, lehce ovlivní výkonnost vozu. Proto podle toho jemně vyladíme ovladatelnost a využívání energie pohonné jednotky," dodává sportovní ředitel Hondy.

McLarenu v šampionátu konstruktérů patří s 27 body předposlední příčka, na osmý Sauber před sebou ztrácí 9 bodů. V posledních dvou závodech sezóny by se rád dostal před svého švýcarského rivala, to však vzhledem k slabšímu ERS pohonné jednotky Hondy bude těžko dosažitelným cílem.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy