Christian Horner uvádí, že na řešení krize zbývá už jen pár dní, aby se stihly práce na novém voze, Dietrich Mateschitz prodloužil svou "smrtící lhůtu" o dva až tři týdny. Piloti zatím zdánlivě zachovávají klid, ale asi jim ohledně výhledu do budoucnosti není lehko.
Do hry tak vstupují osobnosti jiných kategorií a lákají jezdce, jejichž pobyt na závodních tratích v příštím roce je stále nejistý, pod svá křídla. Hvězda závodu NASCAR Dale Earnhardt jr. oslovil Daniela Ricciarda, stejně jako špičkového pilota MotoGP Nicky Haydena, zda by příští rok neusedli do jeho vozů Xfinity, které by pro ně byly vždy připravené. Ricciardo na to reagoval na svém twitterovém účtě: "OK, co nejdříve prověřím svůj kalendář na rok 2016."
Šestadvacetiletý Australan se svěřil korespondentovi periodika Auto Action Danu Knutsonovi: "Asi by se mi to hodně zamlouvalo, uvidíme, co se stane. Budu se co nejdřív snažit vyřešit záležitost s Red Bullem, pak uvidíme, co bude dál." Pokud by si chtěl Ricciardo v NASCAR sérii zazávodit i v případě úspěšného konce kauzy Red Bull, musel by počkat do příštího léta - závod na někdejší trati F1 ve Watkins Glen jako první nekoliduje s nějakou Grand Prix.
"To by nebylo špatné, absolvovat party v Glenu," přemýšlí Ricciardo, který by se na trati mohl setkat i s Romainem Grosjeanem, jehož nový zaměstnavatel je spolumajitelem týmu Stewart-Haas. Možná se tak oba piloti na trati utkají v přímém souboji, protože i Francouz projevil o možnost startu zájem.
Ve stínu těchto zpráv zaniká sdělení nizozemského deníku Algemeen Dagblad. Max Verstappen je dalším z celé řady pilotů, kteří opouštějí své nynější bydliště (v Maxově případě v Belgii) a směřují do daňového ráje v Monacu. "Pilot stáje Toro Rosso už čeká jenom na povolení k pobytu. Je pravděpodobné, že ho do konce tohoto kalendářního roku dostane."