Jak uvedl třiačtyřicetiletý Vídeňák, šéf Mercedesu, značka by v případě zavedení finančních omezení na základě žádostí týmů ztrácela "podstatné" finanční prostředky. Ferrari vetoval návrh Jeana Todta ve výši 12 milionů € za motor s tím, že minimální požadavek je o osm milionů vyšší.
"Už jsme přišli o podstatné peníze stran výroby motoru. Otázkou je, o kolik ještě přijdeme, když budeme nadále sníženou cenou dotovat některé naše partnery. Už takhle jsme v deficitu. Partneři očekávají co nejlepší a konkurenceschopný motor. Ale abychom ho mohli připravit, musíme vydat značné sumy na jeho vývoj," zopakoval Wolff v podstatě ty samé argumenty, které už zveřejnili zástupci Ferrari.
"Nikdo se nás nikdy nezeptal, jaký je plán obnovy nebo zda nám má na ni má přispět. Můžeme se přít, zda je tržní užitek vývoje dobrý nebo špatný, ale je třeba si uvědomit, že žijeme ve světě, kde všichni čelí komerční realitě. A ta znamená, že musíme být co nejefektivnější. Z toho plyne, že je třeba vývoj podpořit adekvátní částkou. Nemůžeme očekávat, že by kdokoli působící v automobilovém sportu měl charitativní přístup!" řekl Wolff něco podobného jako nedávno Eric Boullier v souvislosti s Red Bullem.
Jean Todt, prezident FIA, chce výrobcům motorů výměnou za snížení ceny nabídnout stabilitu v pravidlech po roce 2020.