Motory s životností dvou závodních víkendů a tvrdé pneumatiky způsobí spolu se snížením přítlaku omezeními v oblastech aerodynamiky zpomalení monopostů F1.
„Na změny, které budou v příštím roce zavedeny si musíme zvyknout všichni,“ prohlásil ještě ve starém roce pro RTL Michael Schumacher.
Sedminásobný šampion od samého začátku návrhy FIA podporoval, neboť jejich hlavním přínosem by měla být větší bezpečnost. „Trochu jsem ale změnil názor při posledním testu v Jerezu, kde jsme použili úpravy podle nových předpisů.“
Schumacher je poněkud zklamaný, neboť zpomalení vozů je větší, než se zpočátku předpokládalo. „Řekl bych, že v tuto chvíli je to až o dvě, ale spíše tři vteřiny na kolo. Bude to úplně jiné, ale bude to i tak zajímavé.“
Hvězda stáje Ferrari očekává, že se letos pojede úplně jiná Formule 1. Jezdcům nezbude než se novinkám přizpůsobit a bude to další výzva, podobně jako změna kvalifikačního systému na samostatná letmá kola.
Foto: Scuderia Ferrari
Vozy ztratí dvě až tři vteřiny na kolo
Michael Schumacher vidí v nových pravidlech pro rok 2005 další výzvu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Selena Gomez otevřeně: Chystá se adoptovat dítě?
-
Selena Gomez otevřeně: Chystá se adoptovat dítě?
-
Madonna je opět sama! Rozešla se s dalším partnerem!
-
Odhaleny detaily ze života Beyoncé: Byla terčem šikany!
-
Vybíráte letní dovolenou? Poradíme, jak na to!
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?