Motory s životností dvou závodních víkendů a tvrdé pneumatiky způsobí spolu se snížením přítlaku omezeními v oblastech aerodynamiky zpomalení monopostů F1.
„Na změny, které budou v příštím roce zavedeny si musíme zvyknout všichni,“ prohlásil ještě ve starém roce pro RTL Michael Schumacher.
Sedminásobný šampion od samého začátku návrhy FIA podporoval, neboť jejich hlavním přínosem by měla být větší bezpečnost. „Trochu jsem ale změnil názor při posledním testu v Jerezu, kde jsme použili úpravy podle nových předpisů.“
Schumacher je poněkud zklamaný, neboť zpomalení vozů je větší, než se zpočátku předpokládalo. „Řekl bych, že v tuto chvíli je to až o dvě, ale spíše tři vteřiny na kolo. Bude to úplně jiné, ale bude to i tak zajímavé.“
Hvězda stáje Ferrari očekává, že se letos pojede úplně jiná Formule 1. Jezdcům nezbude než se novinkám přizpůsobit a bude to další výzva, podobně jako změna kvalifikačního systému na samostatná letmá kola.
Foto: Scuderia Ferrari
Vozy ztratí dvě až tři vteřiny na kolo
Michael Schumacher vidí v nových pravidlech pro rok 2005 další výzvu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Češi si na MS vychutnali Dány. Porazili je 7:4
-
Ze slov atentátníka mrazí! Proč útočil na Fica?
-
Kdo je Juraj Cintula, útočník, který střílel na Fica?
-
Fico krvácel do břicha. Lékaři ho stále operují
-
Atentátníkem, který střílel na Fica, má být slovenský spisovatel
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl